Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på dette jeg, er det ett random valg, har du fått det annbefalt eller har du vært der før. :)

Hyggelig at du er fornøyd, selv har jeg vært hos Albert Bauer 4 år på rad og skal i år også fr insp2. For min 2,8 koster det bare 550 euro. Ja det er herlig å kunne sette bort bilen til slike folk, jeg stoler 100% på dem, og de er dyktige og hyggelige.

Takk skal du ha, Kjell. Var bra du kom over tråden på forumet, og kunne

anbefale Albert Bauer :D

Selv om det blir en lang tur ser jeg for meg noe slikt som dette når GT'n skal få Inspection II :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Søreng: Ja, det burde jeg gjort. Han som tok imot betaling på Rudskogen sa jeg måtte ta bilen utpå banen, men jeg sa at jeg ikke turte. Blir nervøs av tanken jeg, men jeg har veldig lyst...hehe.. men hjelper sikkert å sitte på noen runder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søreng: Ja, det burde jeg gjort. Han som tok imot betaling på Rudskogen sa jeg måtte ta bilen utpå banen, men jeg sa at jeg ikke turte. Blir nervøs av tanken jeg, men jeg har veldig lyst...hehe.. men hjelper sikkert å sitte på noen runder ;)

På hvilken måte er det egentlig skumlere enn å kjøre litt fort på svingete småveier, noe enhver CSL-eier sikkert gjør hele tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har et poeng der, jeg har tenkt på det selv. De få gangene jeg har kjørt så hardt som jeg gjorde over rv42 så har jeg hatt mange timer i bilen og blitt varm i trøya.

Det ser bare så voldsomt ut når en står og ser på andre kjøre på bane. Men det oppleves kanskje annerledes fra innsiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det.

I starten så er man usikker på bremsepunkter og hvor mye en egentlig kan satse, men jeg lover deg at du etter noen runder blir rimelig varm i trøya og satser hardere og hardere.

Uansett kjører du ditt eget løp, og kjører akkurat så hardt eller mykt du selv ønsker.

Det er utrolig morsomt, og noe helt annet enn å kjøre på veien, der iallefall jeg, sitter med en følelse av å kunne bli tatt av onkel til enhver tid... På bane konsentrerer du deg kun om kjøringen.

Bli med på BMW-dagene på Våler 11.-13. september! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor lett det er å ta det med ro når det kommer

en og annen 318iS smygende forbi jeg? :P

Den datoen er jeg på ferie, så det går dårlig...

er det ikke noe før det?

Har vært ute og justert opp baken på bilen. Må ha ut fjæra og greier,

for en kjedelig jobb. Oppdaget da at høyre bakhjul er ødelagt på innsiden :(

Bakdekka begynte å bli litt slitt, men hadde tenkt å kruse ut sesongen...

Kanskje jeg bare skal kjøpe meg noen R-dekk og sette på BBS-felgene? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre bakhjul ødelagt? Som i dekket da eller?

Jeg tipper at R-dekk og og de lettere og mindre omfangsrike BBSene hadde gitt bilen en ny dimensjon..!

Prøv da vel - om du må kjøpe nye dekk uansett. Så kjøper du evt nye 20"-dekk neste år.

Jo det er sikkert masse kjøremuligheter før september. Skjer noe hele tiden om man vil være veldig aktiv.

Jeg for min del er desverre noe restriktiv pga forsikring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dekket. Koster nesten 6k på dekkonline.com da, pluss en tusenlapp i montering..

R-dekk til 19" kommer nok på det dobbelte minst. Står forøvrig vinterdekk

på de felgene, men har ikke tenkt å kjøre på salt til vinteren, men kunne

jo vært greit med noen lufteturer når føret tillater det da, så er litt usikker.

kaatf0044c2zzmu83982.jpg

2idvydvrgiat9vwsx28v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Michelin Pilot Sport Cup, som jo ikke er helt R, men nesten, til under 15k på dekkonline.com.

Hadde lyst på de til min, men er avhengig av å kunne bruke bilen i regn, så droppet det.

Hva har skjedd med dekket? Skrapet borti coilover?

Godt du oppdaget det da - kunne jo blitt skummelt om det plutselig hadde sagt takk for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lønner seg å gå over bilen innimellom. Skal begynne å sjekke slike ting oftere, spesielt før jeg skal kjøre litt hardt. De har ikke tatt i noe sted, fjæra sitter jo bak hjulhuset på en måte.

Ok, så Michelin-dekket funker såpass dårlig i regn?

Toyo R888 koster ca 13000 med bmw-rabatt hos Dekk 1 i dimensjon 235/35x19 og 295/30/19. Bakdekka er svindyre, nesten 4k per stk.

Edit: Jo, Michelin Pilot Sport CUP finnes i 235/35/19 og 265/30/19 på dekkonline.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var litt dekkstrekk på de dekka der, da er det jo ikke så rart i og med at dekksiden ikke egner seg til å kjøre på, det hjelper nok ikke noe mer at Det er en del negativ camber bak, nå har ikke jeg fått med meg om du har senket bilen, men det sier seg jo også selv at dette også medvirker.

Er bare sånn som jeg ser det da, kan godt hende du ikke har dekkstrekk i det hele tatt men det ser bare sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe dekkstrekk det her. Kan kanskje sånn ut på bildet, men det er bare Pirelli Pzero Nero som er noe "rund" i kanten. 285/25/20 på 10" bred felg. Det er ikke så veldig negativ camber heller, men jeg mistenker sterkt at høyre bakhjul trenger å justeres.

Et bilde til av stjerten:

qjgr3w7erslmz0ylbh5k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...