Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ingen problem for hvermansen å kjøre på Gatebil, koster 350 kr (like mye som tre burgere). Krever jo bare at du har en hjelm og at bilen ikke er en rusthau som lekker som en sil. Kjørte jo en Peugeot 106 1,1 rundt på banen den siste timen på Søndag (var ekstremt dødt). Er vel mer frykten for å drite seg ut som hindrer mange i å delta.

Synes det er bra at det har blitt såpass mange extreme biler. Er gøy med et treff der det går an å bare gå å se uten å kjede seg ihjel. Men fører selvfølgelig til at folk blir mer bortskjemte. Blir, som sagt før nesten ledd ut hvis man ikke klarer å ligge breit HELE langsvingen.

At folka bak gatebil tjener peng er det liten tvil om. Når selv dommeren for utstillinga kjører bil til en million(Passat :shock: ) sier det seg selv at de har det greit økonomisk, men så har de også kommet opp med et konsept som fungerer utrolig bra for veldig mange mennesker. At noen få folk på nettet velger å sutre fordi det ikke funker for de og fordi det koster like mye som en tur på byen på komme inn syner bare tragisk og synd for de det gjelder. Gatebil er blitt kjent som et av de frieste og beste bilshowene i Europa. Jeg kommer til å dra på Gatebil i mange år fremover, neste år SKAL jeg ut på banen.

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes det er greit å betale 350 kroner ja, men jeg måtte faktisk (hvis jeg hadde valgt å parkere der) ha betalt 1500 kroner for å parkere på et jorde fult av gjørme. Og inngangen kom utenom, bare for å helle tennveske på bålet... Var faktisk så elendig parkeringsforhold der at bilen jeg satt på med slet for å komme seg ut igjen. Var ikke vi som valgte å kjøre inn der heller, var helt spekka på alle parkeringene oppover så vi ble henvist nedover mot Rakkestad igjen. I tillegg var det buss opp til bana, som heeeelt sikkert kostet penger.

Skrevet
Wtf? Passat til 1 mill??

Passat R36 med 300 hk og 4motion. Sikkert grei bil, men VW er VW.

u688zr30bigwx7qaknpg.jpg

316: Høres helt vill ut den historien, og vet det er mange som har negative opplevelser, med vaktene/ProSec, aka Nazi. Er også en dårlig skjult hemmelighet at proffene/de med de råeste bilene får mange fordeler, både praktisk og økonomisk, men sånn vil det alltid være.

Har alltid betalt 50kr for parkering, evt 400 for å campe. Skal sies at jeg møter opp før/når det begynner, ikke "midt på dagen" når alle absolutt skal inn

Skrevet

Nå har ikke jeg vært på gatebil, men hele moroa med dette er jo å se hva disse ekstreme gutta har skrudd sammen i løpet av vintern. Ikke de "vanlige" bilene.

Har sett noen av filmene derfra, og kan jo ikke nekte for at det er god underholdning, og jeg skjønner at det appelerer til "den yngre garde".

Mest mulig show for penga, det er vel målet med dette treffet?

Skrevet
":1cd29mtt]Nå har ikke jeg vært på gatebil, men hele moroa med dette er jo å se hva disse ekstreme gutta har skrudd sammen i løpet av vintern. Ikke de "vanlige" bilene.

Har sett noen av filmene derfra, og kan jo ikke nekte for at det er god underholdning, og jeg skjønner at det appelerer til "den yngre garde".

Mest mulig show for penga, det er vel målet med dette treffet?

Det er utrolig mye rått å se på der for en BMW (og kanskje fremfor alt en E30) entusiast. Jeg ser på alt fra budsjettrimma E30 318 med snikturbooppsett til det konvensjonelle våpenet til Mr. Vik. Alt er intressant, synes jeg. Se hvordan andre har løst ting, snakke med dem, utveksle erfaringer og ta bilder. Alltid moro. Har fått mange bekjente og etterhvert venner gjennom slike bekjentskaper.

Jeg innbiller meg at Gatebil er ekstra morsomt for de som er opptatt av ombygging og custom, for det er jo det som er halve innholdet på Gatebil :)

Skrevet

Gatebil er nødt til å være det nærmeste en Originalpolizei kommer helvete på jord. Er kanskje 10 biler på hele utstilinga som er originale, og da gjerne Ferrari o.l.

Skrevet

Nå er det ofte utseende orginalpolitiet er mest opptatt av (ihvertfall her på forumet), og det er overraskende mange som ser orginale ut utenifra. Men under panseret, inni bilen, og under... :twisted:

Skrevet

Eg kjørte med min E30 på Våler på søndagen i mai, syns det var dritartig...Hadde ikkje snikturbo bygg da, men venta til søndagen da folk hadde roa seg litt osv. Kom igjennom teknisk uten problem, siden det var så lite biler utpå da så kom eg faktisk igjennom med en øøøøøørliten olje lekasje.

lfwkuj27on7svo27eeul.jpg

st396u50267mezonfz6w.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...