Gå til innhold

Trakasert av snuten:( *Drittlei nå!*


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har blitt stoppa 6-7 ganger jeg og, ved kjøring på nattestid vel og merke.

Men det var med gamle e34'n.

Sist gang jeg ble stoppa var det en hyggelig kar faktisk, jeg sa:

"er vel ikke akkurat no sjakktrekk å kjøre svart bmw med tanke på politi?:p"

Så svarte han: "nei haha da blir du nok stoppa en del ganger;)"

Ja fy flate sa jeg da bare :P

Svart bmw, gjerne litt eldre, med sota ruter og litt småstash, da klør det i fingra til onkel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare blitt stoppa en gang og det er leenge siden, hadde nettopp kjøpt min første e36 en blå 325 med 60/40 senk og de syns den var ufattelig lav og mente jeg måtte på biltilsynet men de hadde ikke det rette skjema til meg så jeg slapp unna etter litt krangling fram og tilbake.

Lenge siden jeg har råna også nå, det overlater jeg til den yngre garde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Mysild: Uten snuten så hadde du sittet i garasjen hver natt griseparanoid med en AG3 og knaska valium :P

Dr_S: Jeg har prøvd å spørre dem, men ikke fått noe fornuftig svar.

Så da spurte jeg om de virkelig syntes jeg så SÅ kriminell ut. "Ja, du gjør vel det da" :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det folk får ifra at snut ikke skal eksistere?

Vil bare ha mindre av dem rundt på veiene.

Syns kanskje at de burde prioritert ressursene sine litt anderledes,med tanke på hvor lett det er å få hjelp av dem hvis du feks har innbrudd i garasjen din eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det folk får ifra at snut ikke skal eksistere?

Vil bare ha mindre av dem rundt på veiene.

Syns kanskje at de burde prioritert ressursene sine litt anderledes,med tanke på hvor lett det er å få hjelp av dem hvis du feks har innbrudd i garasjen din eller lignende.

Jeg blei rana/frastjålet lommebok og mobil på et gatekjøkken her i Fredrikstad, og gjerningsmennene var så "smarte" at de blei sittende ved bordet sitt og spise, etter de hadde tatt fra meg lommebok og mobil. Det hele foregikk ved at da jeg kom ut fra toalettet, så stod de "i kø", altså de flokka seg rundt meg, og "fiska" lommebok og mobil opp fra lommene mine mens de dytta og holdt meg. Jeg er såpass oppegående at jeg ikke alene flyr på 8 pakistanere.

Jeg gikk ut og ringte politiet og forklarte hendelsen. Men de kunne ikke hjelpe. Det var visst ingen ledige patruljer grunnet råkjøring andre steder i distriktet. Nå vet jeg jo ikke omfanget av denne råkjøring, men lokal-erfaring tilsier at det var snakk om 70 i 60-sone osv :evil:

Det hele løste seg ved at jeg gikk inn og huka tak i innehaveren av gatekjøkkenet, forklarte hva som var skjedd, og han gjorde følgende;

Låste dørene, ba om oppmerksomheten til de inne i lokalet, og sa med myndig stemme, at denne karen her (meg) har blitt frastjålet noen eiendeler, og at INGEN kommer inn eller ut før eiendelene har kommet til rette.

Mens dette skjedde snek selvfølgelig en pakistaner seg inn på toalettet, gjemte lommebok og mobil, og kom ut og sa; her, jeg fant det inne på do, han må ha mista det. Typisk. Og de eneste vitner til den riktige hendelsen var meg og de skyldige.

Jeg fikk tilbake lommebok med alt innhold, og mobil, sjekket at den ikke var tuklet med, og gikk.

Gadd ikke anmelde, siden jeg ikke hadde vitner, så saken hadde bare blitt henlagt:(

Så der ser man hvordan politiet her i Østfold prioriterer :evil:

Dette er såklart satt veldig på spissen, men det må snart gå opp et internt lys for politiet at de må omprioritere, og ikke bare skylde på for få ressurser :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der ser man hvordan politiet her i Østfold prioriterer :evil:

True, skjer mye rart i Moss og omegn også.

Men i det siste har de vært overraskende snille med oss som kjører noe annet enn en trist Civic.

Da jeg hadde coupèen min, som forøvrig var totalt original, ingen senk, ingen untzuntzuntz i bagasjen eller noe, ble jeg stoppa rimelig ofte.

Men nå...neh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nevn at du står med en Colt på innerlommen, og at du gjerne vil slippe og bruke den. Da kommer de, med 15 patruljer og full armering... :roll:

Det der med prioritering og ressursmangel er en jippo, iallefall inntil de begynner å bruke HODET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...