jabbadu Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Har bestemt meg for å sette bilen i stand før jeg selger den. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 De fleste forventer vel bilder av noe sånt som dette her. Tror også det blir lettere for deg å synliggjøre hva du egentlig selger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Pen bil Lykke til med salget,og velkommen på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Fin bil Lurer på en ting, mange Hk sitter det i den ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Fin bil Lurer på en ting, mange Hk sitter det i den ca? 360hk om jeg ikke tar helt feil.. Grommeste BMW lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 nå er det ikke bmw som har laget den da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 nå er det ikke bmw som har laget den da men Nei, hvem er det da? (ikke svar, du vet hva jeg mener) Alpina står for oppgraderingene, men det står fortsatt BMW på rondellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Alpina B10 BiTurbo har originalt 360hk og 520 Nm. 0-100 på 5,6s; 0-200 på ca 19 og toppfart på over 290km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 nå er det ikke bmw som har laget den da men Nei, hvem er det da? (ikke svar, du vet hva jeg mener) Alpina står for oppgraderingene, men det står fortsatt BMW på rondellene.. alpina står for oppgraderingene ja, derfor er det alpina å takke for at dette er ett smykke av en maskin.... er det 535 som er utgangspunktet for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Basert på 535i ja. Mer info her: http://www.alpina-archive.com/?page_id=178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Rått bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 nå er det ikke bmw som har laget den da men Nei, hvem er det da? (ikke svar, du vet hva jeg mener) Alpina står for oppgraderingene, men det står fortsatt BMW på rondellene.. alpina står for oppgraderingene ja, derfor er det alpina å takke for at dette er ett smykke av en maskin.... er det 535 som er utgangspunktet for disse? Nei, vi takker BMW for at de lagde e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hvor i troms holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jabbadu Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Holder til i nord troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Rå flott skute det her! Må nå være en perfekt drømmebil for en som kan og vil skru litt! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg