Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Okei! Hva i svarte er det der fornoe av en Phantom? Vet at det finnes en sånn i Norge men den var svart da jeg så den på utsiden av Autostrada, men at det finnes flere hadde jeg ikke trodd! Finnes mye hårete biler i detta landet som Bentleyer, Ferarrier, super Mercer, Aston Martin og Lamborghini men nyere Rollser er det av merkelige grunner ikke mange av! (menmen! Norge er jo også det landet i verden hvor de selger flere Porsche Cayenne enn Ford KA! Rart land ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ikke så mange av denne her. men polerte denne ford 48. fikk da prøve denne en tur. luftfjering og v8. fikk sjokk over hvor bra den var og kjøre Ufattelig fet bil det der,vel å merke etter modifikasjonene. Når man ser på den bilen er det ikke vanskelig å se hvor Volvo fant designet til PV'en fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har vel kjørt litt av hvert gjennom siste 8 årene, men kan ta med de grommeste Andre merker: Audi R8 V8 og V10, Ferrari , Scuderia, Lambo Murcielago, Gallardo, Koenigsegg CCR, CCXR og CCXR edition Pagani Zonda S Porsche 997 TurboR Ruf, 996 GT3 RS, 997 GT3 RS, 997 GT2 fyfen (!) Gratulerer med overlegen "seier". hehe.. Tviler på at noen slår dette. :D heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 92 Golf TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 menmen! Norge er jo også det landet i verden hvor de selger flere Porsche Cayenne enn Ford KA! Rart land ) Hehe du har sett en Ford Ka eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 kjørt mye rart, men det grommeste har jeg kun sittet på med.. En AC Cobra, tror motoren var en chevy 572 med kompressor, den hadde 900hk.. fyttifaen å det gikk, kan ikke sammenlignes med noe !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 E36 M3 limo, E61 535 ACSchnitzer, Corvette C6, Ferrari 355 spider. Beskjeden liste. Skal sies at jeg er kun 22 og at alle bilene har tilhørt familie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Mest gøyale bilen jeg noen gang har sitti bak spakene på er vel MB G-55 AMG W463.. 500 Nazigamp i tysk stålcontainer er ingen spøk. Ellers er det nest morsomste gamle formula bilen til en familiebekjent, som desverre aldri fikk kjøre noe løp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ikke så mange av denne her. men polerte denne ford 48. fikk da prøve denne en tur. luftfjering og v8. fikk sjokk over hvor bra den var og kjøre Ufattelig fet bil det der,vel å merke etter modifikasjonene. Når man ser på den bilen er det ikke vanskelig å se hvor Volvo fant designet til PV'en fra... ja eneste ulempen med denne er at man ser veldig dårlig ut vinduene, heller ikke noe bil får de lange haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Eg må få lov å skryte over en Mini Cooper S eg prøvde i går. Med 'kun' 175hk, men dæven steike så morsomt ! 1100kg tung bil, og syke kjøreegenskaper og bra akselerasjon ... Noe av det artigste eg har kjørt Gocart følelse! Og deilig lyd fra kompressoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har ikke kjørt så mye gromt men min egen Honda S2000 som jeg hadde vel det "grommeste" jeg har kjørt, ellers har jeg sittet på med en s14 med over 400 gamp og dodge ram srt10. Mc så tok jeg lappen i fjor så kjørte Honda Hornet 600 til en kompis og gsx-r 600 full effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Var i USA i fjor og leide en 03 Dodge Viper SRT10. Den gikk godt, helt til jeg fikk sitte på i en E30 med 580hk.. Syke satan det gikk unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Okei! Hva i svarte er det der fornoe av en Phantom? Vet at det finnes en sånn i Norge men den var svart da jeg så den på utsiden av Autostrada, men at det finnes flere hadde jeg ikke trodd! Finnes mye hårete biler i detta landet som Bentleyer, Ferarrier, super Mercer, Aston Martin og Lamborghini men nyere Rollser er det av merkelige grunner ikke mange av! (menmen! Norge er jo også det landet i verden hvor de selger flere Porsche Cayenne enn Ford KA! Rart land ) Den Phontomen er 1 av 3 i Norge. Orginalt lakket sølv met, men er foliert i militær hvitkamo. På sommeren er den utstyrt med 24" felger Den ble faktisk kjørt av The Stig (ja den ekte) på snøbanen til oppaker gård idag. Han sladdet også Ferrari 458 og Porsche panamera. Kjørte da også ut med samtlige( Ingen skader) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har vel kjørt litt av hvert gjennom siste 8 årene, men kan ta med de grommeste Andre merker: Audi R8 V8 og V10, Ferrari , Scuderia, Lambo Murcielago, Gallardo, Koenigsegg CCR, CCXR og CCXR edition Pagani Zonda S Porsche 997 TurboR Ruf, 996 GT3 RS, 997 GT3 RS, 997 GT2 fyfen (!) Gratulerer med overlegen "seier". hehe.. Tviler på at noen slår dette. :D heldiggris! Hehe... Har vært mange bra erfaringer her ja.. Grunnen til at jeg har kjørt så mye rått er at jeg jobber i Autostrada Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hehe... Har vært mange bra erfaringer her ja.. Grunnen til at jeg har kjørt så mye rått er at jeg jobber i Autostrada Sport Ledig stilling hos dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå