CrZyWiz Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Nye eier som leker seg for ordens skyld, jeg kjenner ikke han som eier bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg sliter med å forstå at dette er så gøy at det kan forsvare prisen på 2 nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg sliter med å forstå at dette er så gøy at det kan forsvare prisen på 2 nye dekk. Klart dette er morro!! Hva koster et par dekk i dag da i 17"??? uhh skremmende 1400kr eller noe sånt for et par! Thumbs up til gutta med M5`n!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Ser veldig bra ut den bilen. Grusomme baklykter, men resten var jo spot on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Nye eier som leker seg Er ikke dette også gammelbilen til Alex..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Stemmer det Cato nye eier i Sortland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg sliter med å forstå at dette er så gøy at det kan forsvare prisen på 2 nye dekk. Klart dette er morro!! Hva koster et par dekk i dag da i 17"??? uhh skremmende 1400kr eller noe sånt for et par! Thumbs up til gutta med M5`n!! billigdekk ja, men ordentlige dekk koster jo MYE mer! hvis folk vil bruke lite penger på det som holder bilen på veien, værsågod men ja, moro å se på, men kjipt på lommeboka etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg sliter med å forstå at dette er så gøy at det kan forsvare prisen på 2 nye dekk. Klart dette er morro!! Hva koster et par dekk i dag da i 17"??? uhh skremmende 1400kr eller noe sånt for et par! Thumbs up til gutta med M5`n!! billigdekk ja, men ordentlige dekk koster jo MYE mer! hvis folk vil bruke lite penger på det som holder bilen på veien, værsågod men ja, moro å se på, men kjipt på lommeboka etterpå Hehe..jeg må le asså!! Er vel ikke dekka som holder bilen på veien?? er vel piloten det eller Ingenting er jo som å få lagt ei skikkelig røyksky for publikum! Alt under 10000kr er som å få det i tuning verdenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Hehe..jeg må le asså!! Er vel ikke dekka som holder bilen på veien?? er vel piloten det eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Vel, jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "dyre" biler med mye kraft, for så å kjøpe billigst mulige dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Tror du misforstod han litt her... Om dekkene er ubrukelige så hjelper det ikke så mye med en sjåfør som mener selv at han har full kontroll..mange bedrevitere rundt om iallefall.. MEN, er vel ikke noe poeng i å kjøpe dyre dekk hvis de skal brukes slik som dette da Selv syntes jeg det er utroooooolig lite kult å sladde/herje rundt på en slik liten plass. Hva er gøy med en bil som snurrer rundt å lager mye røyk da. Det kan jo alle få til med riktig bil og nok hk. Mye bedre å kjøre på en bane da, og vise at en klarer å gjøre annet enn å kun spinne rundinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Morro å se m5 lage litt show. vis man har råd til å bruke dekk på denne måten er jo morro å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 hehe..morro Enig med han over at bane kjøring er mye mere morro enn å spinne doughnuts, men skal man først gjøre det så skal det gjøres sånn som disse gutta her gjør det! Full rulle til du ikke ser metern foran deg! Skjønner det at noen med 316i ikke skjønner det da..eller oljekokere (diesel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Synes det er moro med litt røyk uansett om det kommer fra breisladd, donut, drifting eller burnout jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Vel, jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "dyre" biler med mye kraft, for så å kjøpe billigst mulige dekk Fordi det finns knapt noe som er kjedeligere enn å kjøre spor, kunne jo likså godt ha kjørt FWD da, eller drevet med origami.... Virker som om det handler mye om kjørehansker og rundetider på dette forumet. Jeg faller vel litt utenfor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå