gaasen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Da har det rullet ut ny bil av automote. En kundebil som skal gå på vestlandet en plass tror jeg. Ble levert i dag på gardemoen. Har fått lurt til meg ett par biler på mms. Pluss att jeg har lånt bort speilreflekskameraet, så jeg håper det er tatt noen kurante bilder som jeg kan legg ut etterhvert. Vet ikke alt om bygget, men den er hvertfall hellakkert, div plastikk, badlook, montert høydejusterbart senkesett og da selvfølgelig er det som vanlig montert alt for store "sko" med 10,5 og 11,5 x 20 med 245/30 og 285/25. Disse hjula har forresten 14,7 og 17,2 cm utvendig bane (kommer bort litt av denne da senteret er skrudd på utenpå banen). Kommer vel delte meninger som vanlig hær tenker jeg, Men jeg vil hvertfall gratulere automote med nok ett heftig bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Drit tøff synes nå jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Dette er jo utrolig tøft, men synes faktisk felgene blir litt for brede, spesielt foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Tøff den,men felgene er ikke etter min smak.Ble for mye bling bling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Tøff bil som vanlig fra automote, men er peronlig ikke fan av riller og "badeplattform". Men godt noen tenker nytt og annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Tøff bil som vanlig fra automote, men er peronlig ikke fan av riller og "badeplattform". Men godt noen tenker nytt og annerledes. Hva mener du med badeplattform, er faktisk enig i att rillene kan diskuteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Skulle vel egentlig komme med bare sølv center istedet for crome, men kom feil etter hva jeg hørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 er det kronestykker det er spaca ned cat-killeren med? kunne spart seg for det er min meining. syns også det ser litt rart ut med badlook panser. for enden på panseret helt inne med lyktene følger ikke linjene til nyrene.. og da virker nyrene så høye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Ble tøff Litt usikker på Rillene jeg også. Litt 3-serie. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 er det kronestykker det er spaca ned cat-killeren med? kunne spart seg for det er min meining.syns også det ser litt rart ut med badlook panser. for enden på panseret helt inne med lyktene følger ikke linjene til nyrene.. og da virker nyrene så høye ut. Det er rørbiter som er mellom cat-killern og fangern, jeg syns dete er en kul detalj, og pga så store hjul blir selve bilen fort høy og da spesielt denne framfangern. cat-killern ser jo bare dum ut om den kommer for langt opp, syns den må ha "kontakt" med bakken. Så forresten bygget ditt. Helt konge! Syns badlooken ser knall ut jeg. Er vanskelig å se linjene til nyrene på disse bildene. Men er ikke sjokkert over kritikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Ett bilde utn rillene... Skulle hadd m5 riller kanskje?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 faen denne var feeeeeeeeeeet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 her er et par bilder av badlook på e39, synes selv det kan bli litt tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 her er et par bilder av badlook på e39, synes selv det kan bli litt tøfft Var pen denne, schmidt-hjul også. Har ikke flere bilder mer mot siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 drit rå bil etter min mening, og felgene er akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå