Gå til innhold

Nybygd E39 520 ferdig 18. sept 08 fra automote

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen var ikke helt i tråd med min personlige smak. MEN! Utifra bildene ser det ut som at arbeidet er vel utført. At enkelte gamlinger velger å starte usaklige diskusjoner om motorstr og komfort er igrunn totalt uinteressant for meg. Av denne trådens 7 sider kunne sikkert 2-3 vært forkastet som usaklig skrål fra misunnelige sjeler. En skal nemlig ikke lykkes her i landet uten å få ei kjeftesmelle om en våger å vise litt stolthet over produktet sitt.

Patetisk..

Som jeg sa.. Arbeidet ser bra ut, stilen er ikke i tråd med min personlige. Gratulerer med vel utført jobb og saklige svar til personer som igrunn ikke har gjort seg fortjent til det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen var ikke helt i tråd med min personlige smak. MEN! Utifra bildene ser det ut som at arbeidet er vel utført. At enkelte gamlinger velger å starte usaklige diskusjoner om motorstr og komfort er igrunn totalt uinteressant for meg. Av denne trådens 7 sider kunne sikkert 2-3 vært forkastet som usaklig skrål fra misunnelige sjeler. En skal nemlig ikke lykkes her i landet uten å få ei kjeftesmelle om en våger å vise litt stolthet over produktet sitt.

Patetisk..

Som jeg sa.. Arbeidet ser bra ut, stilen er ikke i tråd med min personlige. Gratulerer med vel utført jobb og saklige svar til personer som igrunn ikke har gjort seg fortjent til det :wink:

Å være uenig betyr ikke nødvendigvis det samme som å være missunelig.

Hvis du tror jeg eller evt andre som ikke skryter dette bygget opp i skyene er nettopp det, tar du farlig feil, men deg om det.

:roll:

Er det å fremstå som vellykket å bygge en slik E39 for deg?

Evt denne type biler?

Da tror jeg du skal søke opp ordet i Wikipedia, eller andre steder der du kan lære hva det vil si å

lykkes her i landet

:roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, noen følte seg truffet..

Dette handler ikke om akkurat denne bilen, jeg snakker om å lage et produkt og å stå for det. Være stolt av noe en har oppnådd! Hvem er du til å fortelle trådstarter noe annet? Hva har du gjort, hva brenner du for?

Hvis folk brukte tida de bruker på å kritisere andre på å faktisk gjøre noe positivt selv hadde verden vært.. Vel.. Urealistisk. Det kommer aldri til å skje. Men en kan håpe :wink:

Såvidt jeg vet finnes det ikke et lovverk som beskriver hvordan en bmw skal se ut. Det er tydelig at Automote når ut til et marked, de bygger og selger biler. Så... Hva er problemet? :roll:

Hvor hadde verden vært uten individualisme? For de som ikke kjenner betydningen av ordet: http://no.wikipedia.org/wiki/Individualisme

:lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår heller ikke all kritikken Automote får. Har man ikke noe bedre å komme med, så kan man like godt avstå fra å kommentere. Det er forskjell på drittkasting og konstruktiv kritikk. Selv om det ikke er alt derfra jeg ville kjørt rundt i selv, mye på grunn av at jeg ikke liker å få for mye oppmerksomhet, så er jeg ikke i tvil et sekund om at Automote tilfører miljøet noe bra. Det er gjennomførte og detaljrike bygg, og ikke noe jall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, noen følte seg truffet..

Ja, jeg er ekstremt missunelig på denne bilen, du traff spikeren på hodet, gratulerer!

Hvem er du til å fortelle trådstarter noe annet? Hva har du gjort, hva brenner du for?

Jeg kommenterte bare hva jeg syns om bilen, that's it.

Hvem jeg er og hva jeg har gjort... hvor gammel er du egentlig?

Jeg trenger ikke forsvare noe ovenfor deg, gjør jeg vel?

:?

Invidualisme er jeg for, ikke misforstå!

8)

Gjør oss alle en tjeneste, ikke forsøk å fremstå som mer inteligent enn du faktisk er, eller blås opp mine egne eller andres meninger utover det vi faktisk mente og sa.

Du må gjerne forsøke å tilegne oss egenskaper og andre småligheter i din lille banale verden, men i fremtiden, ta det på pm, eller bedre, ikke forsøk å snakk over deg selv, du fremstår bare som mindre begavet.

Hvis folk brukte tida de bruker på å kritisere andre på å faktisk gjøre noe positivt selv hadde verden vært.. Vel.. Urealistisk. Det kommer aldri til å skje. Men en kan håpe

Fantastisk innspill, jeg foreslår at du melder deg frivilling som minerydder eller annet tilsvarende "positivt" for menneskeheten og dets beste - lykke til!

:?:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk..

Du syter over at folk syter.

Take it, or gtfo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser diskusjonen fortsetter.. :lol::lol:

Mr ron jeremy, det første du skrev er att bygget ser uprofft ut, og det etter min mening er ett utsagn og selve jobben, ikke det utseendemessige resultatet i hovedsak.

(For å presisere vårt forskjell i utseende så er jeg holder jeg heller en knapp på brad pitt før ron jeremy selv om han sannsynligvis har det heftigste understellet, kanskje ett godt eksempel på att utseende er likså viktig som de under..) :D:lol::lol:

Og i mine øyne er det da bare å legge inn en kommentar for å slenge dritt..

Personlig DRITER jeg fullstendig om noen liker biler eller ikke, for i min værden tar dere feil, og det er det ingen som klarer å forandre min mening på.

Men når det er sagt, syns jeg det er morsomt å legge ut tråder om bygg som ruller ut fra automote for å høre hva dere på forumet syns og da må jeg absolutt ta høyde for att dere ikke liker byggene. Men om jeg er uenig i de svarene jeg får, så får dere selvfølgelig min mening tilbake igjen.

SÅ VIL JEG PRESISERE ATT JEG SYNS FOLK SKAL HOLDE SEG TIL KONSTRUKTIV KRITIKK OG IKKE SLENGE KOMMENTARER SOM IKKE HAR NOE MED BYGGET OG GJØRE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg denne bilen i Ølen når jeg var på vei østover på fredagen, det er noe av det grommeste av E39 jeg har sett!! Fy pokker for ei rå kjerre, var rett før jeg snudde for å ta en nermer titt, men var allerede seint ute!

Gratulerer med nok et rått bygg fra dere!

Edit: Bildene viser ikke så godt hvor brei den er, har aldrig sett en så "kort" E39! Den så rett og slett liten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første du skrev er att bygget ser uprofft ut, og det etter min mening er ett utsagn og selve jobben, ikke det utseendemessige resultatet i hovedsak

I min kommentar legger jeg vekt på utseendet på bilen, ikke selve kvaliteten på bygget, det kan jeg vanskelig kommentere uifra kun å se på bilder.

Jeg legger også merke til fonten på dekalen i frontvinduet...

I min verden, så lyser det lite stil og klasse, det er min mening ok.

For mye er ikke bra, det er bare harry!

Her er et bygg som er laget etter hva jeg syns inneholder både stil og kvalitet.

http://forum.e90fanatics.com/e90fanatic ... -more.html

:wink:

Personlig DRITER jeg fullstendig om noen liker biler eller ikke, for i min værden tar dere feil, og det er det ingen som klarer å forandre min mening på.

Glimrende, jeg hater at alle biler ser like ut, så fortsett med din egen unike stil.

Selvom enkelte er uenige med deg

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye teite comments ja. codus til automote for de bygger noe som jeg synes er råe biler.

regner me de som vet hva automote står for kontakter de for eventuelle jobber. og de som avskyr byggene til automote kan jo prøve og gjøre dette sjøl og se hvor bra det blir.

stå på automote. nok et fett bygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...