-Roger- Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Da har jeg kjøpt meg ny bil igjen, og for første gang tenkte jeg og lage en showoff tråd... Planene er ikke så store, men blir vel noe forandringer over tid. -Nye felger -Nye pærer eller xenon i grøftelys -nye speil (Det ene speilet er sprikke i) -Kanskje diodelykter bak -Sort sotefilm på alle lykter fremme -Senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Gratulerer med kjempe pen bil! Lurer fælt på hvorfor bilen er lakkert hvit i motorrommet, slik er det i min også! Er helt enig i planene dine! Bortsett fra at jeg ville valgt å sote rutene istedenfor lyktene! Noe jeg selv har erfart at blir pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Grattis! Enig med Martin, tonede vinduer å behold lyktene slik de er! pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 takker til begge Tja, kanskje jeg skal sote rutene også? har noe film liggende, men det er fra biltema. Kan jo prøve og se om det blir bra! Ang sotefilm til lyktene så har jeg bestilt hos en her på forumet før jeg kjøpte bilen, så det blir nok montert. Hvis det ikke er pent blir det jo selvfølgelig å ta det av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ja det er jo bare å hive på å legge inn flere bilder, kan jo bli bra da! Ville fått proffsota det, ikke biltema selvsoting...... ugh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Selvfølgelig er det best med proffsoting... Vi får se hva jeg gjør... Må jo ha felger og senkesett først hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Flott bil - tror ikke 143 hk blir noe dårligere enn 150 hk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 E46 coupe er rett og slet en fin bil og denne gjorde ikke skam på modellen. Er ikke spesielt fan av soting av ruter på lyse biler (kanskje på hvite?), men resten av planene ser veldig bra ut i mine øyne. 30/15 senk og 19' BBS så er du langt på vei i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Selvføgelig er ikke planene så store. Den er jo så og si perfekt som den er Flott coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Takk for bra kommentarer.. Har ikke fått kjøpt felger enda, men skal legge om til vinterdekk i dag. Er på utkikk etter pene felger, men har god tid på meg til sommeren. Lurer på om jeg skal prøve og montere soting på lyktene i dag også. hvis det ikke blir bra fjerner jeg det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Eg har lyst på slike felger som du har, har ikkje du lyst på slike som eg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Hvor store er de? 18? Jeg bytter lett de jeg har mot de der Er det mye dekk på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er 18 ja. nye bakdekk i sommer, framdekk nye i fjorsommer. så det er mye dekk igjen. 255/35 bak og 225/40 framme på 9x18 et 32 felger. litt breit bak så det subber i humper med last bak, ikke når eg er åleine i bilen. Har lakka dei selv, så lakkjobben er ikke dønn strøken, men eg syns det såg bra ut ja Dine er 17? i god stand? bra dekk? går utfra at det er de på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Det er 18 ja. nye bakdekk i sommer, framdekk nye i fjorsommer. så det er mye dekk igjen.255/35 bak og 225/40 framme på 9x18 et 32 felger. litt breit bak så det subber i humper med last bak, ikke når eg er åleine i bilen. Har lakka dei selv, så lakkjobben er ikke dønn strøken, men eg syns det såg bra ut ja Dine er 17? i god stand? bra dekk? går utfra at det er de på bildene Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Da har jeg fått montert sotefilm på lyktene fremme, skiftet til vinterfelger og byttet skiltholdere i helgen. Syns selv det ble ganske stilig med mørkere lykter, men kom gjerne med kommentarer og synspunkter. Både positivt og negativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå