Gå til innhold

Min e46 318 coupe!

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ca 850 var det vel?

Kjøpt på koed. Frakt kom i tillegg da.

Jeg kjøpte uoriginale. eller så hadde det vel vært mer enn dobbel pris. Men regenr med passformen hadde vært en del bedre...

det var verdt hvert øre iallefall da det gav bilen ett stort løft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor... Men jeg synes ikke clubslpitter er noe fint jeg :S

Synes egentlig det ser helt jævlig ut.. :S

**MEN, Resten av bilen var helt nydelig..

Den klegge sorte nyrer, synes også det var tøft med sota lykter =D Vurderer det selv da min coupe er sort shadowline :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor... Men jeg synes ikke clubslpitter er noe fint jeg :S

Synes egentlig det ser helt jævlig ut.. :S

**MEN, Resten av bilen var helt nydelig..

Den klegge sorte nyrer, synes også det var tøft med sota lykter =D Vurderer det selv da min coupe er sort shadowline :P

Hver sin smak :) Jeg likte clubsplitterne :wink:

Sota lykter hadde nok vært pent på bilen din hvis den er sort ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

I dag har jeg montert xenon i grøftelys og 19"hartge felger.

Har også kjøpt senkesett men har ikke fått montert enda.

Har bare et dårlig bilde foreløpig men skal ta bedre bilde da den er vasket, senket og det er lyst ute :)

wnpz3ib83o0ogb3wv21b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påtide å hive på senken asap :)

Harkje gjort det sjølv enda, trur eg venter til sommaren faktisk er her.

:D men erkje so lang ventetid igjen.

Jepp, skal vekk store deler av helgen men skal se om jeg klarer og montere senkefjører likevel.

Er jo ikke akkurat sommer enda men jeg har jo 2 biler og kjører for det meste ix'n likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du senke den? Hvis du ikke allerede har sota rutene og gjort masse dilldall så ville jeg tatt firehjulskontroll og bestilt time på biltilsynet og fått senkesettet inn i vognkortet, så slipper du problemer ved neste eu-kontroll.

Jeg har også tenkt på sånn sotingsfilm til lyktene foran, men da blir det kun en nyanse som gjør lykta litt tona ned, ikke sota svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du senke den? Hvis du ikke allerede har sota rutene og gjort masse dilldall så ville jeg tatt firehjulskontroll og bestilt time på biltilsynet og fått senkesettet inn i vognkortet, så slipper du problemer ved neste eu-kontroll.

Jeg har også tenkt på sånn sotingsfilm til lyktene foran, men da blir det kun en nyanse som gjør lykta litt tona ned, ikke sota svart.

Senkesettet jeg har kjøpt senker 40mm. Kommer sikkert til å bestille 4 hjulskontroll også i samme slengen da jeg skal skifte styrekuler og noe greier fremme.

Har ikke sotet ruter og diverse enda og vet ikke om det blir heller.

Koster masse å sote de og jeg kommer nok til å selge bilen i år hvis jeg får greit bud på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg hadde 40/20mm på 323n. Syntes det var litt høyt bak egentlig, men mest pga bilen er så stiv at når den står på ujevnt underlag så ser den for høy ut på ene siden bak. 30mm bak tror jeg hadde blitt mer passe..

Jeg er egentlig litt lei biler med tona ruter, før så var det et must, men jeg kommer ikke til å tone m3n. Savner en kald bil på sommeren da, veldig effektivt mot varme og blending for sola.

Tona ruter er ganske fint på sølvgrå bil synes jeg. Jeg betalte 5k, men det er flere år siden. Resultatet ble 100%. Han som gjorde jobben skrøt av at Petter Solberg pleide å levere bilene til han for toning da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

I dag har jeg vasket bilen og tatt noen bilder, samt lagt den ut på autodb :?

Senket den i går og håper den vil bli lavere etter et par timer med kjøring...

(Har ikke senket den bak enda)

yvewyuokn8y6sl7f4oiy.jpg

2dsbx6obw6l6wubwtrwr.jpg

x5xr0wee898e5a07jq2w.jpg

xvqou66jjbx9ejq837cp.jpg

djvl9j7vnfr7h2ikc5hp.jpg

zq1advnhn4lua9qj66zz.jpg

1sojmv0tvtw2q69qlj82.jpg

trw2bvf6xtkyssgbmjrb.jpg

d8s5dobv3p53tiiuzdo8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen og clean bil! Hvorfor selge?

Takker :)

Nei altså jeg går fort lei bilene mine og bytter bil ofte, men kunne tenkt meg å betale ut lånet, bygge garasje uten å låne mer penger og i tilleg kjøpe rimeligere bil...

Hvis ikke lysten tar over fornuften og mener jeg heller skal kjøpe m3 da...

(Er en del prosentsjanse for det også :oops: )

Skal også sies at jeg må overhodet ikke selge bilen, så hvis jeg bare får lave bud blir den beholdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...