BMWentusiasten Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Jada men ikke trådverdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 off da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hvordan klarer du å selge noe slikt? Det hadde ikke jeg klart så lenge jeg ikke skulle konvertere til M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hvordan klarer du å selge noe slikt?Det hadde ikke jeg klart så lenge jeg ikke skulle konvertere til M3! ehh... hø? kan jo være han kjøper en e46, eller en bil med mindre motor... bilene er jo helt like uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 huff da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hvordan klarer du å selge noe slikt?Det hadde ikke jeg klart så lenge jeg ikke skulle konvertere til M3! ehh... hø? kan jo være han kjøper en e46, eller en bil med mindre motor... bilene er jo helt like uansett... Hvor mange E36 328'er i god stand med M-tech er det igjen? Det er ikke mange Og jeg syns ikke E46 har samme sjarmen som E36, derfor hadde ikke jeg klart å selge et slikt eksemplar i god stand med den motoren. Og nei, bilene er ikke like når de har ulike motorer. En 328i er da mye heftigere å eie enn en 320i som det finnes flust av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 tenkte du mente som "alle" andre, uuu... 2.8 er så mye finere enn alt annet men da tok jeg feil av deg ja, det er spesielt, men det var jo to stk her på forumet med like biler på samme plass ^^ hvor stor er sannsynligheten hehe men ang 328i er heftig å eie, hmmm, ikke helt enig... en e60 m5 er heftig men som jeg sier til mange andre, hvis du ikke vet hva slags motor det er i bilen, hvorfor blir den automatisk "styggere" når det ikke er en bøs motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 men som jeg sier til mange andre, hvis du ikke vet hva slags motor det er i bilen, hvorfor blir den automatisk "styggere" når det ikke er en bøs motor? Yey, en til på mitt lag jo..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Hvordan klarer du å selge noe slikt?Det hadde ikke jeg klart så lenge jeg ikke skulle konvertere til M3! ehh... hø? kan jo være han kjøper en e46, eller en bil med mindre motor... bilene er jo helt like uansett... Hvor mange E36 328'er i god stand med M-tech er det igjen? Det er ikke mange Og jeg syns ikke E46 har samme sjarmen som E36, derfor hadde ikke jeg klart å selge et slikt eksemplar i god stand med den motoren. Og nei, bilene er ikke like når de har ulike motorer. En 328i er da mye heftigere å eie enn en 320i som det finnes flust av. Jeg er helt enig med deg. Har du eller har du hatt en E36 328 selv? Når du er entusiast så synes man at det er herlig å kjøre noe som BMW har laget. Når du kjører kjenner man bare etter hvor kampakt og fint alt er og ikke minst kjøreegenskapene på disse bilene. Eneste som ikke helt "stemte" var jo Supersport senkesettet eller så var alt BMW. Jeg en kombinasjon over en akseptabel kjøpesum samt endret livssituasjon så blir tingene som de ble. Den nye eieren sier ihvertfall at han kun skal bruke bilen som "sommerbil/finværsbil" da han har en egen vinterbil utenom. Så regner med at den blir tatt godt vare på. Og ja 328 er en helt annen opplevelse enn en 320. Selvfølgelig M3 som er über, men det er flust med kjøreopplevelse i en 328. Jeg er stor fan av M-tech men ønsker gjerne at det er en eller flere faktorer som kan skille den fra andre m-tech biler. I dette tilfellet var det fargen og kontrasten i svarte nyrer, speilfot, blink foran, DTM leppe, skiltramme, innsats bakfanger som gir den en fin flyt i linjene. Jeg kommer uansett sterkt tilbake før eller senere. Ned å se på en bil i morgen. Når jeg handler BMW så ser jeg som regel alltid etter rekkesekserene og manuell. Mye for kjøreopplevelsen sin skyld og for å vite at jeg kjøper noe kvalitetsikret. Finnes sikkert mange gode automatgirede biler også med rekkefirer, men alle har sin "fetisj" for BMW Jeg synes ikke E46 328 M-tech 2 har samme skjarmen som E36 328 m-tech. Sikkert en kanon bil det og (har ikke prøvd), men synes rett og slett at E46 ikke stiller i en klasse høyere der. Derimot synes jeg at E46 facelift coupeene som kom fra 2003 er et pent utspring i E46 generasjonen. Ble litt vel masse her, men må avslutte med å si at jeg er ganske sikker på at jeg må lete en stund for å finne samme kjøreopplevelsen som jeg hadde i den bilen. Ja jeg vet M3 er over, men jeg synes faktisk det er mer spesielt å kjøre en 328 enn en M3. Med det er vel gjerne meg. Man hiver som regel mest mel på sine egne boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 E36 er og blir peneste bmw Men jeg må sette ut klørene her og forsvare 318is som er 4r, men har nok av kjøreopplevelse. Kan ikke sammenlignes med 318i f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 E36 er og blir peneste bmw Men jeg må sette ut klørene her og forsvare 318is som er 4r, men har nok av kjøreopplevelse. Kan ikke sammenlignes med 318i f.eks. Og jeg har sterkt vurdert E46 318Ci Facelift da den motoren har fått En International Engine Award for sine 2 liter og 143HK. er stor forskjell på de motorene, men rekkeseks er og blir en egen opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Jeg er en person som sikkert hadde røket på en smell med for stor motor Men blir nok 6r en gang på meg også. Vet egentlig ikke hva som er de største forskjellene på 320 og 318is, men isbiler er hissige og er mer enn nok for meg Kan jo nevnes at en liten tjukkas i bilen ødelegger en del Men nok OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 tenkte du mente som "alle" andre, uuu... 2.8 er så mye finere enn alt annet men da tok jeg feil av deg ja, det er spesielt, men det var jo to stk her på forumet med like biler på samme plass ^^ hvor stor er sannsynligheten hehe men ang 328i er heftig å eie, hmmm, ikke helt enig... en e60 m5 er heftig men som jeg sier til mange andre, hvis du ikke vet hva slags motor det er i bilen, hvorfor blir den automatisk "styggere" når det ikke er en bøs motor? Lett å bli misforstått over internett gitt, hehe! Hvis du leser hva jeg skriver, så står det at E36 328i er heftigere å eie enn en E36 320i. Klart, en 320i og en 328i er akkurat like pene biler, det er ikke det jeg mener. Jeg mener bare det at en bil i helheten blir så mye bedre om den har skikkelig motor. Ikke det at M50/52b20 er noen dårlig motor, den sparker faktisk godt i en E36, men en M50/52b28 er bare så mye vassere i forhold. Jeg er ikke noen ekspert her (Med mine 16år her på jorden), men jeg bare uttrykker min mening Og jeg må si Mysild, din 320i er noe av det peneste jeg har sett innen E36! Håper dere har fortstått hva jeg mener nå Edit: Leif! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Lett å bli misforstått over internett gitt, hehe! Hvis du leser hva jeg skriver, så står det at E36 328i er heftigere å eie enn en E36 320i. Klart, en 320i og en 328i er akkurat like pene biler, det er ikke det jeg mener. Jeg mener bare det at en bil i helheten blir så mye bedre om den har skikkelig motor. Ikke det at M50/52b20 er noen dårlig motor, den sparker faktisk godt i en E36, men en M50/52b28 er bare så mye vassere i forhold. Jeg er ikke noen ekspert her (Med mine 16år her på jorden), men jeg bare uttrykker min mening Og jeg må si Mysild, din 320i er noe av det peneste jeg har sett innen E36! Håper dere har fortstått hva jeg mener nå Edit: Leif! da forstår jeg godt hva du mener hehe... 328 er gromt sånnsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå