BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 de felga var tøffe da, er det bbs LM? det stemmer. er dessverre for stor dim for mine kjørekomfortkrav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 17" motorsportfelger!Svarte felger ser ut som stålfelger, rullende tønner... Strøken bil! Hvor fant du denne til salgs? haha rullende tønner ja... har set på de felgene som happyhenke har. contour felgene er for kjedelige (sorry dr s ). fant den faktisk her utenomfor bergen. ganske heldig der. første eieren var en entusiast som hadde den i 4 år. deretter en dame i 40 årene som hadde den i 8. så kjøpte jeg den. ikke hver dag man kommer over slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Flott bil du har der Mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 17" motorsportfelger!Svarte felger ser ut som stålfelger, rullende tønner... Strøken bil! Hvor fant du denne til salgs? haha rullende tønner ja... har set på de felgene som happyhenke har. contour felgene er for kjedelige (sorry dr s ). fant den faktisk her utenomfor bergen. ganske heldig der. første eieren var en entusiast som hadde den i 4 år. deretter en dame i 40 årene som hadde den i 8. så kjøpte jeg den. ikke hver dag man kommer over slikt. alle kan kalle seg entusiast nå tildags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 vel, vi er jo trossalt på bimmers.no. her er jo jevnt over de fleste mer en normalt interessert i bmw. begrepet entusiast er benyttet i en del bilannonser hvor det ikke helt stemmer, men vil påstå at begrepet "strøken" rett og slett har blitt misbrukt i salgsannonser. men hold en diskusjon om det utenfor. dårlig vær i Bergen (bombe) for tiden, så bilder er ikke på plass ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ser at du har hatt det gøy de siste dagene i snøværet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Ser at du har hatt det gøy de siste dagene i snøværet ja Ja det er gøy her i Bergen nå. Bilder kommer når Mr Happy har redigert ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Og så uten meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Og så uten meg da.. Vel, du ble invitert vi har hatt mange breie stunder. merker godt de 40 ekstra NM jeg får av denne kontra 325'en jeg hadde... tro det eller ei... kongevogn iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 snø? hva er det? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gleder meg til snøen kommer til sørlandet. IXen er spesiell, men sykt moro å kjøre når det slipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ser at du har hatt det gøy de siste dagene i snøværet ja Ja det er gøy her i Bergen nå. Bilder kommer når Mr Happy har redigert ferdig Får se hvor mye tid jeg får til bilderedigering nå fram mot eksamen 2 desember Men etter det blir det bilder!! Og de blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Skal jo ikkje trenge å redigere alle bildene med mindre du skyter RAW Då hjelper det "litt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Skal jo ikkje trenge å redigere alle bildene med mindre du skyter RAW Då hjelper det "litt" Redigerer alltid bildene mine. Og jeg skyter kun i RAW. Ikke fordi de nødvendigvis trenger det, men sånne små ting som oppskarping, og justering av fargetemperatur og skygge kan gi bilde det lille ekstra som gjør at det skiller seg ut. Og dessuten er Photoshop et veldig artig og kraftfullt verktøy som jeg liker å lære mer om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 litt OT, men hva gjør RAW kontra vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå