Gå til innhold

97' E36 328i Coupe Samoa *Masse nye bilder i førsteposten!*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

17" motorsportfelger!

Svarte felger ser ut som stålfelger, rullende tønner...

Strøken bil! Hvor fant du denne til salgs?

haha rullende tønner ja... har set på de felgene som happyhenke har. contour felgene er for kjedelige (sorry dr s :beer: ).

fant den faktisk her utenomfor bergen. ganske heldig der. første eieren var en entusiast som hadde den i 4 år. deretter en dame i 40 årene som hadde den i 8. så kjøpte jeg den. ikke hver dag man kommer over slikt.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" motorsportfelger!

Svarte felger ser ut som stålfelger, rullende tønner...

Strøken bil! Hvor fant du denne til salgs?

haha rullende tønner ja... har set på de felgene som happyhenke har. contour felgene er for kjedelige (sorry dr s :beer: ).

fant den faktisk her utenomfor bergen. ganske heldig der. første eieren var en entusiast som hadde den i 4 år. deretter en dame i 40 årene som hadde den i 8. så kjøpte jeg den. ikke hver dag man kommer over slikt.

8)

alle kan kalle seg entusiast nå tildags ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi er jo trossalt på bimmers.no. her er jo jevnt over de fleste mer en normalt interessert i bmw. begrepet entusiast er benyttet i en del bilannonser hvor det ikke helt stemmer, men vil påstå at begrepet "strøken" rett og slett har blitt misbrukt i salgsannonser.

men hold en diskusjon om det utenfor.

dårlig vær i Bergen (bombe) for tiden, så bilder er ikke på plass ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skal jo ikkje trenge å redigere alle bildene :wink::twisted: med mindre du skyter RAW :? Då hjelper det "litt" :P

Redigerer alltid bildene mine. Og jeg skyter kun i RAW.

Ikke fordi de nødvendigvis trenger det, men sånne små ting som oppskarping, og justering av fargetemperatur og skygge kan gi bilde det lille ekstra som gjør at det skiller seg ut. Og dessuten er Photoshop et veldig artig og kraftfullt verktøy som jeg liker å lære mer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...