Hyggmaister Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor mye fikk du av forsikringsselskapet til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jajaja..visst f**n er den tøff slik den er nå også! Liten tvil om det. Ligger til salgs på finn.no for 350k. Du får kjøpe den tilbake Hehe NEPPE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor mye fikk du av forsikringsselskapet til slutt? Det huksa eg faktisk ikkje, er lenge sia detta no, men var meir enn det første budet deira hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Var bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er det bare meg eller er mange sånne showbiler bygd opp av "vrak"? Bilen ser utrolig bra ut og er sikkert bra den, men trekker veldig ned at den har vært kondemnert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja er billige biler å bygge på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 De tjener rått på en sånn bil da. Kjøpe den opp billig som vrak, fikse den og legge litt ekstra i lakkering og utseende, så slenger de den ut til 350,- helt sikkert over 200 000 rett i lomma det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ingen tvil om at folk tjener penger på det, men er jo ikke ulovlig det... Kjøper måtte brukt mye mer penger hvis han skulle startet med en standard bil og bygd den opp selv så alle tjener på det. Denne solgte jeg for 40 i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Dette er jo noe "alle" oppretterfirma driver med da. kjøper vrak,ofte veldig billig for så å rette bilen og tjene gode penger på det. Men er vel noe om at de må opplyse om det ved salg? Forresten noen som har flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ingen tvil om at folk tjener penger på det, men er jo ikke ulovlig det... Kjøper måtte brukt mye mer penger hvis han skulle startet med en standard bil og bygd den opp selv så alle tjener på det. Denne solgte jeg for 40 i fjor... Var den knust? Alle dere som har en e46 til 40000 eller bra e30 325i til 10 000 send meg en pm snarest Hvor får folk egentlig tak i slike billige biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ikke direkte knust, men hadde fått trykt inn C-stolpen og høyredørene endel og hadde div feil. Var en grei pris, ikke noe kupp. Var vist ikke store jobben å fikse... Og vet om E46r som er solgt langt billigere, helt nedi 20-30K. Og dette er fullt kjørbare biler, men selvfølgelig med endel rust og feil... Må bare kjenne de rette folka og være på hugget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ingen tvil om at folk tjener penger på det, men er jo ikke ulovlig det... Kjøper måtte brukt mye mer penger hvis han skulle startet med en standard bil og bygd den opp selv så alle tjener på det. Denne solgte jeg for 40 i fjor... Var den knust? Alle dere som har en e46 til 40000 eller bra e30 325i til 10 000 send meg en pm snarest Hvor får folk egentlig tak i slike billige biler? Eg har en kompiss som har en E30 til 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Var han norsk? Hvis ikke ville jeg sjekka opp om han hadde lov til å kjøre den bilen.. en norsk kan også kjøre bil ulovlig for faen. det du skrev der var veldig rasistisk og sånne som deg hater jeg, du må være den typen som tror norkse er perfekt og alle utlendinger er kriminale. du tar feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Var han norsk? Hvis ikke ville jeg sjekka opp om han hadde lov til å kjøre den bilen.. en norsk kan også kjøre bil ulovlig for faen. det du skrev der var veldig rasistisk og sånne som deg hater jeg, du må være den typen som tror norkse er perfekt og alle utlendinger er kriminale. du tar feil;) spar meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Var han norsk? Hvis ikke ville jeg sjekka opp om han hadde lov til å kjøre den bilen.. en norsk kan også kjøre bil ulovlig for faen. det du skrev der var veldig rasistisk og sånne som deg hater jeg, du må være den typen som tror norkse er perfekt og alle utlendinger er kriminale. du tar feil;) Hvis jeg husker rett, noe jeg tror jeg gjør.... så har ikke utlendinger uten norsk pass/førerkort lov til å gjøre bil med norske skilt!?! Nordmenn har ihvertfall ikke lov til å kjøre utlandsregistrert bil, derfor ved import må bilen ha norske prøvekjennemerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå