Gå til innhold

Min E60. 2005 525d M-sport "ACS5".

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikle....Sinnsykt flott tralle. De bilene er så stilig i sort og med riktige felger! Godt å høre at det ikke er du som har laget sporene på plassen :lol: Hadde vært ufint å drive å spinne rundt i ring med en slik bil.

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig E60, Csiturbo! :) Artig at vi blir flere i E60/E61-klubben.. :)

Bilen din så meget velholdt og "rett" ut, og er kanskje den peneste E60'en jeg har sett i sort. Å bytte felger trenger ikke å være førsteprioritet, da de som allerede står på kledde bilen. Hva med å heller investere i et justerbart senkesett..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får en slik lekker E60 i fanget, er det ikke veldig mye mer man trenger i mine øyne, likte felgene spesielt godt, selvom jeg kanskje ikke er den som liker delskinn og manuell kasse spesielt godt, forstår jeg valget.

8)

Da gjenstår det bare å si grattis med ny flott bil!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... :twisted:

Hva med Hamann?

Syns dette var utrolig lekkert :)

9sv7e8x0kkl3tg302iai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Hamann?

Syns dette var utrolig lekkert :)

9sv7e8x0kkl3tg302iai.jpg

Den der synest jeg det oset 80-tall av, men men....

Iallefall en flott bil du har fått deg. Grattis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av disse splitterne? Det er det eneste jeg føler "mangler" på min bil, siden den på 20" blir for høy i fronten uansett hvor mye man senker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av disse splitterne? Det er det eneste jeg føler "mangler" på min bil, siden den på 20" blir for høy i fronten uansett hvor mye man senker :)

HARTGE leppa er definitivt den peneste leppa til M-sport fangeren. Jeg skal ha HARTGE leppa når jeg får på M-pakken.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...