Tore Diesel Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Var faktisk ikke tema noe annet enn manuellgir for meg heller, da jeg kjøpte 530'n. Har ikke fått chippa ennå, men det blir når jeg endelig får bestemt meg for hvilken chip jeg skal gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 grattis med heftig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Nydelig bil Mye flotte BMW på Molde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Sikle....Sinnsykt flott tralle. De bilene er så stilig i sort og med riktige felger! Godt å høre at det ikke er du som har laget sporene på plassen Hadde vært ufint å drive å spinne rundt i ring med en slik bil. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Gratulerer så mye med en fantastisk flott bil Csiturbo.. Som du sikkert allerede har fått erfart er det en fantastisk bil du har gått til invistering av. Har du noen planer for nybilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Nydelig bil, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gratulerer med en nydelig E60, Csiturbo! Artig at vi blir flere i E60/E61-klubben.. Bilen din så meget velholdt og "rett" ut, og er kanskje den peneste E60'en jeg har sett i sort. Å bytte felger trenger ikke å være førsteprioritet, da de som allerede står på kledde bilen. Hva med å heller investere i et justerbart senkesett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Når man får en slik lekker E60 i fanget, er det ikke veldig mye mer man trenger i mine øyne, likte felgene spesielt godt, selvom jeg kanskje ikke er den som liker delskinn og manuell kasse spesielt godt, forstår jeg valget. Da gjenstår det bare å si grattis med ny flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Meget flott glider! Blir ev en E-60 på meg også etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... Hva med Hamann? Syns dette var utrolig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... Hva med Hamann? Syns dette var utrolig lekkert Den der synest jeg det oset 80-tall av, men men.... Iallefall en flott bil du har fått deg. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... Har du bilder av disse splitterne? Det er det eneste jeg føler "mangler" på min bil, siden den på 20" blir for høy i fronten uansett hvor mye man senker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hva med Hamann? Syns dette var utrolig lekkert Den har jeg sett ett par ganger ja, men syns den blir for rar på sidene.... Her er de orginale fra Bmw: Og Ac Schnitzer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for det alle! Nei felgene blir nok ikke byttet, syns de sitter som ett skudd! Senking blir det nok, hadde tenkt å prøve Eibach 45-30 først for å se om det blir akseptabelt... Ellers så har jeg virkelig lyst på splittere foran, ente AC sine eller de orginale fra Bmw i Carbon, kansje nye speil og en liten spiler på bagasjelokket.... Utover det så trur jeg ikke det blir så mye mer siden dette er hverdagsbilen men hvem vet... ting bruker å balle på seg.... Har du bilder av disse splitterne? Det er det eneste jeg føler "mangler" på min bil, siden den på 20" blir for høy i fronten uansett hvor mye man senker HARTGE leppa er definitivt den peneste leppa til M-sport fangeren. Jeg skal ha HARTGE leppa når jeg får på M-pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå