Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette så bare grisefett ut! :clap:

du må få ut et videoklipp etter hvert når du blir ferdig! gleder meg til å høre hvordan den høres ut :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for det.

Da har jeg vært og bremset den på rulle. Ting gikk veldig bra, faktisk nesten ingen justeringer måtte til.

Kjørte 5 pull, med 0,5 bar i trykk og 2,5 bar bensintrykk

Resultat: 262,7hk og 373,5 Nm i motor. Dette er jeg veldig fornøyd med. Legger ut bremsepapirene senere, samt et lite filmklipp ;) Stay tuned.

Skrevet

Ikke dumme tall det der, Frank! :) Er det disse du har planer om å få i vognkort eller, med 0,5bar i trykk? Er det evt mye mere å "hente" før du føler at motoren ikke er preppa for mere? Sto det til forventingene?

(Haha, det ble mange spørsmål :lol: )

Gleder meg til film 8)

Skrevet
Takk for det.

Da har jeg vært og bremset den på rulle. Ting gikk veldig bra, faktisk nesten ingen justeringer måtte til.

Kjørte 5 pull, med 0,5 bar i trykk og 2,5 bar bensintrykk

Resultat: 262,7hk og 373,5 Nm i motor. Dette er jeg veldig fornøyd med. Legger ut bremsepapirene senere, samt et lite filmklipp ;) Stay tuned.

Stilig, Men nå husker ikke jeg hvilke dyser du hadde, men 2.5bar? det er jo 3bar som std på 2.5

Skrevet

Takker. Det er disse tallene jeg skal prøve med ja, Alpina B6 uten kat har vel 261hk og 346Nm. Så får vi se.

Kan skru opp til 0,8 bar med dette chipet, da havner jeg rundt 300hk ca. Men da må jeg ha strammere WG-actuatorer først, for de jeg har nå kan ikke strammes mer.

Kjører med E34 M5 3,6 dyser.

Edit: Bremsepapirer og FILM:

mzo56bqg9tfmyt29oeou.jpg

Skrevet

Tøft!! Gratulerer!!

Men du, ta også skift ut innsugsbelgen. Du får beire respons om du har alu rør der, også slippe du att det skal sprikke osv...

Skrevet

Härliga siffror! :) det är bättre än jag trodde till och med. Då behöver vi inte göra några efterjusteringar? Blir intressant att se om du kan få den reggad med turbo också!

Ska kolla mer noga på dina papper från dyno sen, skriver från mobilen nu ;)

Mvh A.Fekzen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...