Larsegutt Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fy faen for et dass av en bil... At du tørte og ta bilde av den, eigeren kunne nå se deg og bli stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hva gjorde han på biltema da? Kjøpte aluvinge, for å komplettere styling-settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 å...herregud... Blir bare dårlig av sånt.. samma pokker hvor mye tid og penger, arbeid og alt sånt fyren sikkert har lagt i det der.. og at han selv sikkert synes det ser "fint" ut.. men noen fortjener mer deng enn andre! Enkelt og greit! Nei til bilstyling i blandingsrus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja aluvinge glir rett inn i stilen dær.. Skulle sikkert ha sånn haifinne med blått lys til taket og en stor japseloff.. ser jo ingen potte bak der enda så.. Biltema har jo bynt å selge blinklys til BMW også, og han trenger jo ett av det og..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 haha...nei aner ikke hva han skulle der, menne noe skulle han/hun vertfall:P ... eksosanlegget var orgi. men bak gitteret:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fine felger da i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Biltema selger jo både aluvinge, luftinntak og loffgrill for tida. Er jo himmelen for en 18åring med nyinnkjøpt 91 318i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gråter inni meg hver gang jeg ser noe slikt.... X2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 stygg som juling.. går det ann !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Konge passform på speilene hans også Huff kunne sikkert fått en temmelig strøken nylakka e36 med komplett m3 look, hadde han bare trykka "riktig" når han bestilte styling og bestemte seg for farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Noen har bare ekstremt dårlig smak.. JA, det går an å ha dårlig smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Herregud og gjennormført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fyren må være en totalt tilbakestående dust! Om ikke det, så har han missforstått begrepet pent. Nå er jeg så lei av alle spekulasjoner rundt slike "bygg", at neste gang jeg ser en slik haug av bil stå parkert et sted, skal jeg vente på at eier kommer tilbake for å spørre han om hva han ikke skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 BMW? Hvor!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har Bmw kommet ut med BÅT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå