Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror BMW X1 kommer til å bli en meget bra bil. Når jeg så bilder av 1-serien (e87), kunne jeg ikke skjønne at noen var interessert i en slik bil. Så gikk det 1-2 år etter den va kommet, og jeg så en 1-serie med full m-pakke, og 19" felger i Stockholm. Tok 2 måneder, så hadde jeg kjøpt meg en 1-serie:)

BMW har et veldig fremtidsrettet design, så jeg er meget positiv til denne bilen, og kommer nok mest sannsynlig til å kjøpe bilen når den kommer, så lenge prisen er overkommelig.

• 2 months later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den 7'er pickupen må jo ha blitt til på en firmafest eller noe! :D

Gjelder ikke det halvparten av dagens modeller? :?

Ikke i følge salgstallene til BMW..

Skrevet

Ikke i følge salgstallene til BMW..

De tyder bare at det holdes en del nachspiel rundt omkring og ...

• 2 weeks later...
Skrevet

fet farge på den første, tenker bmw's designere mener det samme :D De som mener noe annet har elendig smak. Og smak KAN diskuteres.

tror nok denne bilen kommer til å slå bra an, noen som vet hva dimensjonene på bilen er? Hvis den ikke er mye mindre enn x3 ser jeg ikke poenget med bilen egentlig.

Skrevet

Kan sikkert bli en hit denne hvis de ikke priser seg helt ut.

Ifølge BilNorge blir den ca like stor som dagens X3 og X3 blir større :wink:

Skrevet
fet farge på den første, tenker bmw's designere mener det samme :D De som mener noe annet har elendig smak. Og smak KAN diskuteres.

tror nok denne bilen kommer til å slå bra an, noen som vet hva dimensjonene på bilen er? Hvis den ikke er mye mindre enn x3 ser jeg ikke poenget med bilen egentlig.

Hørte det ar noe snakk om 3 cm mindre en eksisterende x3 og at den nye x3 skal bli større ja. Så de blir ikke like store. Bare nesten.

Skrevet

Minner meg litt om Qashqai, i grunn. :?

Kan det tolkes dithen til at du synes Qashqai (eller hva nå markedsavdelingen hos Nissan har valgt å kalle den) er litt kul?

Begge bilene ser i mine øyne ut som kjedelige klumper.

Skrevet

Minner meg litt om Qashqai, i grunn. :?

Kan det tolkes dithen til at du synes Qashqai (eller hva nå markedsavdelingen hos Nissan har valgt å kalle den) er litt kul?

Begge bilene ser i mine øyne ut som kjedelige klumper.

Kan ikke si at jeg ikke liker den i alle fall. Vil heller si den er stilig, ikke kul. X1n derimot er litt kul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...