Gunnar Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, da har BMW sluppet bilder/skisser av BMW X1 Concept dagen før den skal vises i Paris. VG påstår at den kommer på markedet i løpet av 2009. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ncept.html http://jalopnik.com/5057213/official-bm ... fore-paris http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=517562 Min mening: Lekker fra siden, litt mer sporty enn trauste X3, men fæl front som ødelegger. Får litt Hamann 6-serie hvalrossnyre flashbacks. Håper den endres litt til endelig utgave, siden dette fortsatt bare er et konsept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Min mening: Om dette var den nye Ssangyong Pyongang turbo sport - så hadde jeg ikke vært overrasket. Grell. Spesielt hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 fargen ødelegger ekstra mye.... Tøff på siden og bak som nevnt, men de frontlyktene der ligner litt for mye på Volvo?? Håper de forandrer fronten før den eventuelt kommer på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Vet ikke helt om jeg liker fronten..men om litt blir jeg nok vant til den..hekken likte jeg derimot samt spennende bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Fronten ser ut som at er kræsja, enig med at håp om at de endrer fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 På de bildene ser den bra ut fra siden i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Her er min mening om dette konseptet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nei fysj, denne var ikke pen!! Enig med hagenisse, kunne like gjerne vært en ssangyoung... Liknet igrunn på noen eksisterende modeller fra korea.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Fronten og hjulbuene er et stor minus spørr du meg. Resten av bilen er ikke det fineste jeg har sett heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ser det allerede var en tråd om X1en. Jeg så gjennom før jeg la ut, men tenkte ikke på å se i en tråd om "ny 1-serie"! Man kaller ikke akkurat en X3 for en 3-serie eller en X5 for en 5-serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 mister pirke? men joa, kan vel gå ann fra siden, men forfra så den litt ut som ei ku!? store nesebor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Pen både fra siden å bak, blir nok bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ufyslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hatt litt problemer med å komme inn på denne tråden her. Men men... Jeg tror X1 kommer til å selge bra, X3 er vel heller ikke noe å hvile øynene. Så i mine øyne ser X1 bedre ut enn X3, stumpen er flott, nesa og nyrene er veldig høye dessverre, men det har sikkert sammenheng med økt fokus på myke trafikanter og dems ve og vel. http://www.x5world.com/future-x-series- ... post523272 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Synes egentlig at det er nok utgaver av x-serien som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå