Ullsokk Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Sitter vel ikke på e36 vel? Aldri sett den på e36.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Sitter vel ikke på e36 vel? Aldri sett den på e36..Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Mulig den sitter bare på amerikanske E36 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LazyEye Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Kan denne være årsak til at bilen lugger når jeg tar løs i 1. gir? Ja. Byttet min i går. Lugging - borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Livet uten cdv er DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som vet om jeg har cdv på min e36 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Fjernet denne for en stund siden selv, og synes at den griper bedre ved girskift eneste litt lugging ved igangsetting (kun en vanesak). Men det er tydelig at mange ikkje vet om denne ventilen for mitt lokale bmw verksted mente at clutchen var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Fjerna denne på E39 530 og forskjellen er veldig positivt merkbar! Selv med kaputt DM svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abf Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Er cdv på alle 1 serier produsert fra 2004? Har en 116i 2005 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Denne tråden må bare opp! Utrolig for en forskjell det blir uten den dritt ventilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vi3t Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Er cdv på alle 1 serier produsert fra 2004? Har en 116i 2005 selv Fant du ut av det Abf? Vurdert det her i 1 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abf Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Fant du ut av det Abf? Vurdert det her i 1 år nå hørte med Bilia, men de mente det ikke var det på disse. når jeg er på realoem.com så ser det slik ut men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Er jo bare å fjerne hele ventilen. Skru av og sett rør sammen igjen. Gjorde det på 330'en, god oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Dreg denne opp att for å komme med ein sterk anbefaling til alle som "slit" med clutchen sin, om å fjerne denne ventilen/innstrupingen. Heilt sidan eg kjøpte bilen min for 3-4 månader sidan, har eg slitt med å bli venn med clutchen. Det føles som den aldri tek på samme plass, slurar både her og der, og resultatet blir rykkete igangsetting og krypkøyring. Samt at eg både føler meg, og ser ut som ein, idiot Snubla over denne tråden og tilsvarande på utanlandske forum, og symptoma samanfalt. Fekk den fjerna idag, og det er som å ha fått ny bil Mykje bedre igangsetting og girskifte 1->2. Føles mykje sterkare på låge turtal, sidan den ikkje tvangsslurar etter girskifte. Føles rett og slett endeleg som ein vanlig clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Har samme erfaring som deg. Ble veldig mye bedre! Men for min del så blir jeg fortsatt ikke helt vant med clutchen, så spørs om ikke den er dårlig uansett. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Jeg har kjørt E39en i 4 år nå med uthullet CDV bestilt fra Zeckhausen. Jeg vil påstå at den jobben kombinert med å bytte ut "lastebilgirstanga" med en Z3-stang er to av de beste modifikasjonene alle med manuelt giret E39 kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå