GiljeN Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 er så jævlikt tøffe de felgene der hvor breie er de ca ? går d ikke ann å få tak i lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Lurer på om det var 11 + 13x15.. De finnes, har sett et sett på ebay, men skremmende dyrt! Og neppe noe behagelig å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 BBS Rs er drømmefelger da Blir jo til at han må ha den enorme kanten pga den ekstreme breddinga da:) Men en anne farge hadde gjort seg Njaa, personlig liker jeg ikke designet på bbs rs, men kant-felger er jo et must med slik bredding, bare et annet design:D Og jeg ville nok gått for en lavere dekkprofil Tror "estorill-blå" eller noe i den dur hadde passet meget bra på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Synes faktisk denne er rå. Selv om jeg anser meg som originalpoliti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Joda.. Ikke værst.. Altså, den strider jo imot mye da, men det er jo ett bygg som alle andre.. Selges vel til en som vet å ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Denne så jeg litt på da den sto på Tomter på østlandet. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Edit: Bilde Sto der og eit par cosworther der og ? i samme innkjørsla (garasja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 den va jo skam rå å d e felgar me kan kalla for KANT felgar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Syntes den var tøff jeg når det først skal være et slikt bygg . Denne har vel vært på våler par ganger under bmwccn treffen tar jeg ikke feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Denne var jo rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Syns dette er en meget rå bil! Kunne tenkt meg en annen farge, matt sort f.eks. Sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hadde den enda vært 2dørs sedan, istedenfor baurcab, hadde den jo vært skamtøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 den er jo skamrå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den var vel litt spesiell.. Har faktisk aldri sett en slik før.. Litt mindre breddding å en annen farge, så hadde jeg likt den bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Bilen er skamrå, men hadde vært enda litt bedre som todørs. Baur blir jalla uansett. Eier er faktisk medlem av BMWCCN . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke ille denne her... Syntes den var døds kul jeg, men likte ikke helt det der cab opplegget... Vært bedre om den hadde hatt vanlig tak syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå