Gå til innhold

Politiarbeid i Oslo, ved ulykke. hm?

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her og leser litt nyheter. er forøvrig i Oslo denne helga. og la merke til denne nyheten.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/12/550045.html

Jeg må ærlig innrømme at det hadde klikka for meg dersom det der hadde vært mine felger som en politimann hadde spraya på.

det der kan ikke være mulig?

her skulle nesten politiet hatt litt opplæring i å håndtere en sprayboks!

greit nok og smadre bilen totalt. men og finne felgene spraylakkerte. trur jeg hadde dævva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ta fram kritt :lol:

Det er ytterst sjelden jeg sier det, men dette er en bagatell i mine øyne. Du har krasjet skikkelig, er ganske oppskaket og har en skikkelig bulka bil, da er felgene ikke verdens undergang.

Alt av spray idag er jo som oftest så "grønn" at de knapt virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen gidder å bry seg om noen felger etter å ha totalvraka bilen og blitt sendt bevistløs til sykehus? :shock:

Finnes viktigere ting i livet enn penger!

Men noen som vet hvorfor de prayer rundt felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. jeg krasjer.. og imens jeg er på vei til sykehuset står en politi og herper felgene mine.

da blir jeg så glad.

Hvorfor ikke bare hoppe på taket i samme slengen?

poenget er : treff da for guds skyld ikke felgen. men DEKKET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være irriterende da, hvis man nettopp har slaktet bilen sin i en front mot front kollisjon og det eneste som har overlevd på bilen er felgene dine til 40 lapper, også kommer en smurf og griser masse spraymaling på dem :?

Tror jeg hadde blitt forbanna når jeg så det ja.. Kanskje ikke der og da. Men noen uker etter da jeg får vite at felgene ikke inngår i ekstraforsikringa, og de er griset til..

Eller mine er jo ekstraforsikret, men sånn generelt sett for de som ikke har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo mest sannsynlig en eller to av felgene ubrukelige etter krasjen uansett, så at man ikke får solgt to brukte 17" på mercefreaken til 750kr er vel ikke verdens undergang.

Det verste her er jo at kjerringa selvfølgelig MÅ klare og fronte når det for engang skyld er veiarbeid og møtende trafikk i tunnellen. Med engang trafikkbildet aviker fra normalen (separate løp m/3 felt hver vei) så er man så evneveik at man nesten dreper seg selv og andre mennesker. Herregud...Ikke meningen å være smakløs, men uttrykket "Stjerne uten hjerne" har noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at dama kjørte Mercedesen og hvor i står det at det var hun som snurra? Fordomsfull?

Helt enig. Det så mer ut som varebilen var den skyldige. Det stod at en bil traff veggen så gikk over i motsatt, og varebilen har skader på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at dama kjørte Mercedesen og hvor i står det at det var hun som snurra? Fordomsfull?

Helt enig. Det så mer ut som varebilen var den skyldige. Det stod at en bil traff veggen så gikk over i motsatt, og varebilen har skader på begge sider.

det der er jo som kritt på boks. man kan bare ta det bort med fingeren om man ønsker. lettere å få bort det der enn annen dritt som bremsestøv som sitter osv :P

helt ærlig folkens. vil heller vite hva som skjedde i ulykken enn å redde noen felger som du helt sikkert får nye av uansett om de er ødelagt på forsikringen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...