BMW_320icoupe Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 vet de selger noe felg reperasjonskit på biltema, eg har ikke prøvd det men kan jo være det er gode greier? http://www.biltema.no/products/product. ... mId=126040 Kr 139,- er det vel verdt å prøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 hvordan gjør man det med lakkering på innsiden av felgen? har noen orginale bmw 15" jeg kunne tenkt meg å hatt hvite, men har ikke lyst til å ta av de nye dekkene bare for å sette de på igjen om en ukes tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 hvordan gjør man det med lakkering på innsiden av felgen? har noen orginale bmw 15" jeg kunne tenkt meg å hatt hvite, men har ikke lyst til å ta av de nye dekkene bare for å sette de på igjen om en ukes tid.... Mine er bare lakkert på utsiden. ser det nesten ikke alikevel. Har vurdert å gå over de i vinter igjen og da også ta innsiden, men kommer ikke til å ta av dekkene nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skal gjøre det samme med mine felger, men er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge enda Noen som har en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksrud Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tusen takk alle sammen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Noen firmaer som driver med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Ikke kjøp biltema lakk er du grei.. Det er bare dritt:P Og Larserso? Visste du at metallic lakk skal legges i flere tynne strøk? Også klarlakk etter en times tid? Da blir resultatet vesentlig bedre, selv om det så bra ut på bildene dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 kansje dette kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Og Larserso? Visste du at metallic lakk skal legges i flere tynne strøk? Også klarlakk etter en times tid? Da blir resultatet vesentlig bedre, selv om det så bra ut på bildene dine:) Det visste jeg ikke. Men, var en kamerat som er mekaniker som gjorde det for meg uten at jeg var med så jeg vet ikke hvordan han gjorde det. Han som gjorde det er heller ikke lakkerer, men jeg lot han få lakke siden han driver og pusser litt på et par gamle biler også og var ivrig på å trene på ujevne flater Kan rapportere om at felgene holder seg veldig bra. Men, inne i kriker og kroker mellom dobbeleikene bl.a. er nok ikke lakken like glatt så jeg må ofte gnikke litt mer enn på sommerfelgene for å få bort all møkka og bremsestøv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå