Ralph Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 ok, bare å ta kontakt Da har jeg polert bilen, ble blank og fin Har også montert carbon diffusor da den gamle var ganske sliten.. Fikk også endelig fylt den lille gropa i AC bakrutesenkern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Strøkent! Like carbon diffuseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 God is in the details! Liker denne bilen veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Takk for det. Alle detaljer skal på plass;) Blir en liten update i morgen tenker jeg. Har montert coilovers og kommer til å sette på 12mm spacere i morgen:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Hei igjen ! Da er TüV godkjente coilovers fra supersport montert sammen med 12mm spacere foran! Måtte få fylt hjulbua foran like mye som bak:). Hvis man ser på dette gamle bildet her så fyller hjulet en god del mere ut foran nå, ble hvertfall veldig fornøyd=) Ingen proff fotograf men kommer kanskje noen finere bilder ved en annen anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Dette ble bare helt gromt. Skjønner det at jeg må gå for coilovers ved neste fjær/demper skifte. Gleder meg til å få beskue bilen din in real life. Hvor mye antar du at du har sluppet ned bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 tøft resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 drit tøff e39!! gjorde seg med coilovers ass : ) hvordan ble den å kjøre da? stokkstiv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Takk takk=) Coilovers er must, kan heise masse til vinteren uten å ødelegge fangere osv, er jo en bruksbil.. Vil tro den er ca 40-45 foran og ca 55-60 bak. Må nok ha den litt opp bak, subber med mer enn 1 person i baksete i svinger og over farts dempere, enten mer opp bak eller mere strekk. Er like stiv som med det gamle bare at da var den 35/35. Det var noe Bilstein fjærer og dempere. Er kanskje litt stiv til å være 5 serie, men er vant til det. Hva kan man forvente fra 5000,- kr coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Hvilke eksosanlegg er det du har? Hva gjorde du på høyre siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Har Eisenmann eksos, er bolt on stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Glemte helt å legge ut at jeg har fiksa powerfold, har ikke dette orginalt men alt jeg trengte å bytte var bryterpanelet med knappen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Fortell mer om powerfold. Må du ikke strekke noen ekstra kabler? Kjøpte du speil med powerfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå