Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
medlem ja og fra bergen\askøy

har no snakket med deg et par ganger...

sendte deg en pm men så på bildet av bilen og vet nå hvem du er :wink: ps kan du hilse din kjære å si at jeg beklager at jeg bare forsvandt fra eikås nå sist,hun ville sitte på med meg på banen..men min datter var så utolmodig at jeg måtte bare kjøre :(

jepp skal si det til henne, hun får ta det igjen neste gang da :D

ja jeg glemte det jo helt vekk og kom på det når jeg nesten var kommet helt hjem :evil:

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp og stopper ikke der, he he. Takket ja til et styreverv i bmwccn øst avd i jan iår :-).

Bergen besøkte jeg for 2 årsiden en sommer med knall vær. Kjempe by iallfall når været er bra. Frister ta turen igjen men du verden for noen kjedelige veier da tunnelene var helt mørke og farstgrensen var 60-70km/h. Kansje Hardanger vidda er bedre kjøre en innom Voss?

Skrevet
JFrister ta turen igjen men du verden for noen kjedelige veier da tunnelene var helt mørke og farstgrensen var 60-70km/h. Kansje Hardanger vidda er bedre kjøre en innom Voss?

Turen ut langs Maurangerfjorden er jo flott, men de beste veiene er vel hvis du kjører via Voss.

Jeg sier som Ole Paus; Å Bergen, Bergen - uansett hvor du kommer fra, får du motbakke hjem igjen. :lol:

Skrevet

Eg e klart medlem, og det har eg vært ein go stund :wink:

Ska ikkje ha på meg at eg e fra Bergen, men eg bor nå her mot min vilje :P Komme fra Haugesund, bodd her 2 år..

Eg e ennå ganske fasinerte av dei beveglige blodårene dine :lol::wink:

Skrevet

Ska ikkje ha på meg at eg e fra Bergen, men eg bor nå her mot min vilje :P Komme fra Haugesund, bodd her 2 år..

Beveglige blodårer? Fortell. Eller vent... Film :lol:

Skrevet
JFrister ta turen igjen men du verden for noen kjedelige veier da tunnelene var helt mørke og farstgrensen var 60-70km/h. Kansje Hardanger vidda er bedre kjøre en innom Voss?

Turen ut langs Maurangerfjorden er jo flott, men de beste veiene er vel hvis du kjører via Voss.

Jeg sier som Ole Paus; Å Bergen, Bergen - uansett hvor du kommer fra, får du motbakke hjem igjen. :lol:

Helt klart at var mye fint se på veien, men syntes mye av veien fra geilo var over halvparten tunneler. Bodde på et utrolig fint hotell som jeg tror var gml havnekontoret? Men si frister ta turen i selve byen igjen ja, Tror skal en ta slik tur som jeg gjorde (drm-voss-bergen-stavanger-kristiansand-drm) bør enn tenke ferie eller søn om du vil. Isetta tror jeg kunne vært en drømme tur. Veiene på vestlandet er iallfall ikke laget for fart iallfall men fin natur er det helt klart. :-)

Skrevet

8) jada og vi "redder" jo biler(i høyden) som et ekte "radarpar" haha.. :lol:
Skrevet

Er medlem, men skal si opp..

For å betale 400,- for 2stk blad er jo helt håpløst. Utover det er det treffet på våler og rudskogen som er for oss i HedOpp..

Rett og slett for dårlig.

400,- spart der gitt.

Skrevet
Er medlem, men skal si opp..

For å betale 400,- for 2stk blad er jo helt håpløst. Utover det er det treffet på våler og rudskogen som er for oss i HedOpp..

Rett og slett for dårlig.

400,- spart der gitt.

Synd du ser det slikt. Mange av oss jobber faktisk gratis + betaler bensin, bomavgifter, parkering og bruk av fritiden som er like viktig for oss, våre familier som alle andres, for å være med å arrangere i bmwccn hovdtreff og som lokalt via avdelinger. Hvorfor gjør jeg dette da, jo ren og skjær entusiasme for bmw og sosiale miljøet blandt bmwmiljøet. Skal enn være medlem av en entuisame klubb kan enn ikke forlange men prøve gi, fordi enn får mye mer tilbake. Du glemmer mye om du kun tenker blader. Husk at det er medlemmene selv som lager reportasjene i stor grad. Rabatter, mulighet delta på kjøre kurs med bl.a Stian Sørli på førekurs av latterkige sum av 1000-2000kr bare for nevne noe. Men aksepterer at du ikke er enn sann entusiast mAZE og har andre verdier men kalle bmwccn dårlig, får stå på din egen regning. Velkommen tilbake om du skal forandre meningen vil jeg som medlem si iallfall :-). No Hard feelings ;-).

Skrevet
Bodde på et utrolig fint hotell som jeg tror var gml havnekontoret?

Jo, det har jeg hørt om - bør nok stå høyt på listen over hoteller å prøve hvis man overnatter i den byen.:)

Tror skal en ta slik tur som jeg gjorde (drm-voss-bergen-stavanger-kristiansand-drm) bør enn tenke ferie eller søn om du vil. Isetta tror jeg kunne vært en drømme tur.

Tror du skyter godt over mitt intelligensnivå med de to siste setningene. :shock: Ikke helt sikker på om en Isetta hadde vært mitt førstevalg på en slik rundtur - de undersjøiske tunnelene mellom Stavanger og Bergen er bratte, og jeg er ikke sikker på at Isettaen klarer å holde følge med trafikken i oppoverbakkene.:?

Skrevet

Noe av poenget det Der Barockengel er at farten kan aldri bli høy på veien på vestlandet noe som igjen speiles som ideelt når enn er på ferie eller søndags tur ;-):-). Var helt nyoppusset det hotellet på havnekontoret og så rett ned på gml brygga. Ideelt om enn vil bo sentralt. Parkeringen måtte jeg ta under sas hotellet over gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...