Micro_RaCeR Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Hvorfor er er ikke bmw ccn i linker på siden lenger?
Glenno Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Hvorfor er er ikke bmw ccn i linker på siden lenger? Hmm, si det gitt?
Fredrik Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Hvorfor er er ikke bmw ccn i linker på siden lenger? Hmmm... dette har jeg faktisk ikke lagt merke til før nå. Jeg har iallefall intet imot BMWCCN... forsvinningsnummeret har sikkert sin naturlige forklaring...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 ja lå brått merke til det selv. tenkte kanskje de ikke likte oss. men? hvem vet?
Reset Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Får man rabatter på Gs om man er medlem av bmwccn? Hvor får man kjøpt skiltplater? Bmwccn shop`en er og blir nedlagt virker det som. Og ja, jeg er medlem Har vært i bergen en gang.
Glenno Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Får man rabatter på Gs om man er medlem av bmwccn?Hvor får man kjøpt skiltplater? Bmwccn shop`en er og blir nedlagt virker det som. Og ja, jeg er medlem Har vært i bergen en gang. Ja men du må huske på vise frem gyldig medlemskort hver gang. Andre rabatt avtaler finner du her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Angående skiltplater så send en mail til bmwccn. Skiltplater fåes som regel kjøpt på bmwccn arrangement rundt om også.
M6 Bjørn Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Er også member i BMWCCN,har vært det en del år nå...
Glenno Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Da har bmwccn øst noen aktiviteter på plass den nærmeste tiden . http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=497013
Bjørn 320 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Medlem, ja. Bergen, NEI! Men ikkje så langt vekke...Sogn og Fjordane
vetu03 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Får man rabatter på Gs om man er medlem av bmwccn?Hvor får man kjøpt skiltplater? Bmwccn shop`en er og blir nedlagt virker det som. Og ja, jeg er medlem Har vært i bergen en gang. Ja men du må huske på vise frem gyldig medlemskort hver gang. Andre rabatt avtaler finner du her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Angående skiltplater så send en mail til bmwccn. Skiltplater fåes som regel kjøpt på bmwccn arrangement rundt om også. Hva hvis man bestiller deler på nettet da? hvordan få rabbat da?
Weltzin Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Medlem ja, fra Hordaland ja.. men det e jo rimelig langt til Bergen, så føler mer tilhørighet til Nord-Rogaland..
Glenno Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Får man rabatter på Gs om man er medlem av bmwccn?Hvor får man kjøpt skiltplater? Bmwccn shop`en er og blir nedlagt virker det som. Og ja, jeg er medlem Har vært i bergen en gang. Ja men du må huske på vise frem gyldig medlemskort hver gang. Andre rabatt avtaler finner du her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Angående skiltplater så send en mail til bmwccn. Skiltplater fåes som regel kjøpt på bmwccn arrangement rundt om også. Hva hvis man bestiller deler på nettet da? hvordan få rabbat da? Har ikke bestillt på gs via nette så vet ikke om du får lagt igjen en mld der? Tror kansje du heller bør vurdere ringe.
Oveif Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hvis du melder deg inn nå, så er du medlem fram til oktober neste år. Altså det blir ikke noe billigere å vente til etter nyttår..Jeg er forøvrig ikke medlem, men er fra Bergen da Det er vel strengt tatt ikkje tilfelle..Eg meldte meg inn igjen i okt 08 å betalte 400 kr. på medlemskortet står det gyldig ut des 08. Fekk ny faktura på 400kr og den gjelder frå 01.01.09 til 31.12.09 så det var på ingen måte ett sjakktrekk å melde seg inn i okt. Var dette jeg også hørte ville skje.. Derfor ventet jeg til nyåret før jeg meldte meg inn.. Hår nå nettopp betalt medlemskontigenten
Henrik K Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Medlemskapet gjelder for ett år etter at man har meldt seg inn. Man trenger altså ikke vente til nyttår for å få mest mulig valuta for pengene. Har man feks meldt seg inn den 16.10.2008, gjelder medlemskapet frem til 31.10.2009. Dersom noen har opplevd noe annet, send mail til register@bmwccn.no Jeg sitter også med oppdaterte medlemslister fra 31.12.2008, og kan sikkert svare på noen spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå