Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på hvilken av disse som igrunn er best når det kommer til service, kvalitet på deler og pris. Har fått inntrykk av at Schmiedmann er det beste? Ut fra det jeg har sett? Finner ut at hvis jeg skal kjøpe deler fra alle tre, vil det koste mye i frakt, i steden for å bestille fra en forhandler!

Noen som har noe innspill?

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Schmiedmann, nei takk, skjønner ikke at den bedriften kan gå rundt engang. Ikke takket være norsk avdeling ivartfall.

Som S. Arnesen sier, foreta deg ett søk angående dette tema, er en trillion av slike tråder og alt i alt bunner alle ut i at koed er det beste. Og det kan jeg ikke si noe på. Jeg bruker , skjekk signatur.

Bruker Schmiedmann kun når jeg skal ha giroverførings sett, for det pleier de og ha inne. Bruker de tilogmed ikke når jeg skal ha noen enkle bolter osv. Gs bildeler sluttet jeg og bruke når de begynte å levere mye feil. Så kun Koed og kjære Bilsalongen som er min lokale BMW forhandler. :D

Skrevet

Ikke handlet på Schmiedmann enda, men blir jo helt disorientert når jeg er på den nettsida demmers, makan til rot..

Bruker koed hvis mulig og GS hvis jeg trenger ting raskt.

Skrevet

Jeg har mye positive erfaringer med på Schmiedmann, Koed og GS bildeler.. Jeg syns hjemmesidene til både Schmiedmann og GS bildeler ligger milevis foran Koed og håper det skjer forandringer der innen det kommende året. Ellers syns jeg de ligger nogen lunde likt priset, Koed syns jeg har blitt dyrere enn de var. Faktisk så får jeg enkelte deler billigere hos GS bildeler enn det jeg får hos Koed.. Servicen hos Koed er imidlertid ingenting å utsette på.. :)

Skrevet

Kunn Koed her i gården gitt. alt jeg handler kjøpes hos dem. ingen av de andre stedene har slik service og det er aldri noe feil. Gutta ordner alt med engang

Kan ikke noe annet enn i takke gutta

Skrevet

Har handla mye fint fra schmiedmann. Har enda ikke hatt en negativ erfaring med dem. De har jo gode priser også.

Men koed er veldig bra det og.

Gs er bare dyrt.

Skrevet

GS er desverre alt for dyre. Greit nok at di har noe til greie prisen på kampanjen di kjører nå, men ellers er jo prisene der til tider dyrere enn orginalt hos BMW.

Schmiedmann har forsåvidt greie priser.

Men det er ingen som slår Koed verken på pris eller punktlighet. :-)

Eneste negative med koed er nettsiden demmes, men er det noe man ikke finner der er det bare å sende en mail å spørre, så får man hjelp.

Skrevet

Schmiedmann er elendige på kundeoppfølging og spørsmål ang fakturering og frakt. Det er min erfaring iallefall.

Gs bildeler syntes jeg har glimrende telefonservice samt å handle i butikken.

Koed har jeg ikke noe klage på :D

Skrevet

jeg har kunn handlet hos GS. bra erfaring med de. hyggelige i tlf og god service. rota litt med felgene mine og sendte de til bergen istede for til oslo. og de som skulle til bergen kom til oslo. så jeg måtte kjøre til oslo 2 ganger. de fant ikke felgene da jeg kom for og hente de. så jeg måtte komme tilbake dagen etter og hente de. og fikk 2000 kr avslag pga rot fra dems side.

schmiedmann er dyre synes nå jeg. en del koster 4 240 hos schmiedmann og 3 500 hos koed.

og jeg kjøpte facelift sideskjørt pakke hos bmw. det var 1000 kr billigere hos bmw (brennes) enn hos schmiedmann for samme pakke.

Skrevet

Schmiedmann Er flott service og gode priser.

Koed er også ganske bra og ok priser

GSbildeler er bare dyrt, men god service er det, men er jo dobble prisen enn på Schmiedmann og Koed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...