Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har laget meg en betydelig handleliste hos koed og la merke til i dag at de har justert prisene ganske betydelig på visse deler.

feks så koster shims sett til s38 nå nærmere 4500 og for en uke siden ca så kostet det 4100 og noe.

samme med sorte de lys. de kostet ca 2800 før og nå ca 3200.

er dette tegn på at de er kommet inn i varmen hos bmw folk og vi bare antar at de er billigere enn de andre. så de justere prisene mer og mer opp så kommer de til å ligge i sjiktet med de andre.

er jo selvfølgelig billigere enn alle andre men liker ikke hvis de fortsetter og øke prisene såpass framover.

Skrevet

Jeg registrerer også at enkelte varer har blitt dyrere. F.eks så har komplett M-pakke til E60/E61 gått opp med over 1000kr. For litt siden kostet den etter det jeg husker ca 10.200kr, nå koster den ca 11.200kr.. Det ligger helt sikkert en naturlig forklaring bak det hele..

Skrevet
Det ligger helt sikkert en naturlig forklaring bak det hele..

Som at dollaren og euroen har steget noe voldsomt den siste tiden......

Stemmer veldig godt. Og f.eks DKK har steget nesten 15kr på et halvt år, som påvirker prisene godt når man handler hos KOED :) .

Skrevet

Koed justerer prisene på siden jevnlig etter kursen på DKK og NOK (en gang i mnd eller annenhver uke tror jeg). Derfor er prisene varierende.. Jeg hadde samme opplevelse med prisene, bare at jeg sparte 600kr på å vente et par dager ;)

Skrevet

Jeg handler alle mine deler hos Tronerud bil. Billig også er det orginal deler! Ikke billig kopi. Dessuten er de utrolig hjelpsomme når de hører det er en ombygd/modifisert bil. Og at den er 22år trekker og opp. Også ligger de inne med nesten alt, kan nesten ikke husk å måtte bestille noe der!

Skrevet
Jeg registrerer også at enkelte varer har blitt dyrere. F.eks så har komplett M-pakke til E60/E61 gått opp med over 1000kr. For litt siden kostet den etter det jeg husker ca 10.200kr, nå koster den ca 11.200kr.. Det ligger helt sikkert en naturlig forklaring bak det hele..

Det er en naturlig forklaring ja.. og den heter SVAK norsk krone..

Tidligere lå den på rundt 1,06 og prisene på nettet etter det siden oppstart, sist uke var den norske krona 20% mindre verdt enn den danske. Nå er vel prisene på nettsiden rundt 13-14%.. så egentlig er koed.no billigere enn koed.dk

Synd at krona svinger slik.. Danmark er med i EU, og krona dems er stabil mot Euro hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...