Gå til innhold

Oppgradere programvaren på navi 16:9 skjerm

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har SW 4-1/50. Hvilken versjon er det?

Noen som vet om det går an å velge hva som kommer på automatisk når jeg starter bilen, i de nyere versjonene? Nå kommer telefonen opp automatisk når jeg starter, uansett hva den har stått på før jeg slo av tenningen. Dette er sykt irriterende da jeg kun bruker navigasjonen og radio/cd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må denne brennes ut med "ImgBurn" eller kan det brennes ut i et annet program? Hvilken type brennemodus bruker man? Image?

Edit: Jeg fant det ut på side 3 :)

Edit: Hvordan brenner jeg i MODE 2? Hos meg kommer det automatisk opp MODE 1. Men hos meg er det en .iso fil og ikke .mds som hos deg..

2hfh5pizp9yj8zagp6b9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Jeg har navi med 4:3 skjerm og den forteller meg at jeg har SW 2-1/81. Har jeg den siste versjonen det går ann å få? Syns navien lagger veldig når jeg skal taste inn adresser etc..hva er siste kartversjon?

Da har du den "nyeste" versjone du kan få til din MkII navi, den kom i 2003 og het v.21.

Det er kommet mangen oppdateringer siden det, men i de oppdateringene er det ikke kommet noe nytt til MkII navien.

Mulig du har en gammel kart versjon, disse blir selvsagt oppdatert med gjevne mellomrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...