Kjennern Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Jeg har NAV OS hjemme på en iso fil, men får ikke lagt den ut nå. Er på Jule ferie Skal se om jeg husker det til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Jeg har SW 4-1/50. Hvilken versjon er det? Noen som vet om det går an å velge hva som kommer på automatisk når jeg starter bilen, i de nyere versjonene? Nå kommer telefonen opp automatisk når jeg starter, uansett hva den har stått på før jeg slo av tenningen. Dette er sykt irriterende da jeg kun bruker navigasjonen og radio/cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 SW 4-1/50 betyr at du har versjon V.25 Her er link til den siste versjonen: (V.32) http://www.megaupload.com/?d=IP0KD0O0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Må denne brennes ut med "ImgBurn" eller kan det brennes ut i et annet program? Hvilken type brennemodus bruker man? Image? Edit: Jeg fant det ut på side 3 Edit: Hvordan brenner jeg i MODE 2? Hos meg kommer det automatisk opp MODE 1. Men hos meg er det en .iso fil og ikke .mds som hos deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Du trenger ikke bry deg om MODE-settings siden du har MKIV navi, bare de med MKIII som må passe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Da har jeg funnet ut at det står SW 3-1/63. Hva trenger jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Da har du den nyeste versjonen av programvaren du kan få til din MKIII navi enhet. MKIII går ikke høyere enn SW 3-1/63. som er software V.22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Okei. Men saken er at jeg mangler CD'en med kart. Så NAVI'en fungerer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Tusen takk til Tele!!! Du vet tydeligvis litt om NAVIene til BMW Kartet fungerer utmerket og jeg er kjempe takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimsta Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg har navi med 4:3 skjerm og den forteller meg at jeg har SW 2-1/81. Har jeg den siste versjonen det går ann å få? Syns navien lagger veldig når jeg skal taste inn adresser etc..hva er siste kartversjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Gjelder disse oppgraderiengen kun for E46 navi?? har en E61 m i driv som jeg kunne tenkt meg og oppdater og få nytt kart på. kart fra 2005 nå. bilen er en 2005 modell. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Gjelder primert E46 / E39, og ikke modeller med Idrive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Tusen takk til Tele!!! Du vet tydeligvis litt om NAVIene til BMW Kartet fungerer utmerket og jeg er kjempe takknemlig! Takk for tilbakemeldig, bra det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg har navi med 4:3 skjerm og den forteller meg at jeg har SW 2-1/81. Har jeg den siste versjonen det går ann å få? Syns navien lagger veldig når jeg skal taste inn adresser etc..hva er siste kartversjon? Da har du den "nyeste" versjone du kan få til din MkII navi, den kom i 2003 og het v.21. Det er kommet mangen oppdateringer siden det, men i de oppdateringene er det ikke kommet noe nytt til MkII navien. Mulig du har en gammel kart versjon, disse blir selvsagt oppdatert med gjevne mellomrom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Gjelder primert E46 / E39, og ikke modeller med Idrive... Ok. kan man gjøre noe lignende på i driv systemet eller må man til BMW for og få det oppdatert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå