Kjennern Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Med nytt kart på iDrive så følger det med software oppgradering etter det jeg har lest. Prøv igjen, for det skal virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Med nytt kart på iDrive så følger det med software oppgradering etter det jeg har lest. Prøv igjen, for det skal virke. Prøve å brenne på nytt eller prøve platen på nytt?? Har ikke forsket å sett om det kom noen oppdateringer på softwaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Platen på nytt, er vel derfor den ba deg om å skru av i 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Platen på nytt, er vel derfor den ba deg om å skru av i 5 min. Tok ut nøkkeln i 5 minutter og startet opp igjen. da sporte den etter navigasjonsplaten, men da sto den platen jeg hadde brent i dvd leseren. får prøve på nytt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Fikk opp kartet når jeg satte inn platen igjen. men når bilen hadde vært avstengt en stund så sporte den etter navigasjonsplaten igjen. virker litt utsbilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Jeg har en Navi i bilen der strår de SW 2-1/24. Hvordan skal jeg gå frem til å oppdatere.? Hvilken cd-nøkkel trenger jeg.? Har lest hele tråden her inne, virker som jeg har den eldse av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Fines det noe å oppdatere for min gps iDrive tro? Har "606 navigation system buissness" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helt1 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 er det oppdaterte kart med i oppgraderingen, eller er det bare sofware'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Det er bare softwaren som oppdateres, anbefales på det sterkeste. Jeg kan nå søke rett på gatenavn, ikke måtte taste inn sted først. Irritert meg grønn på dette! Hadde T20.10 versjonen jeg, så lastet ned siste og oppdaterte bilen på omtrent 1 min. Nå er snart kartet for 2010 i hendene mine også På e46 versjonkartet er det ikke fotoboksvarsling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Nei, det er ikke fotoboksvarsling, det er noe du evt kan legge inn selv ved å følge anvisningen fra www.xoutpost.com/forum sin guide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvartBMW530d Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei Jeg tenkte og oppgradere navien min. Jeg har SW 3-1/20, og da tenger jeg cd-nøkkel filen. Men den linken fungerere ikke lengre. Er den noen som har denne lagret på pc'n sin som kunne ha sendt denne på mail til meg hvis den ikke er for stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powderfreak Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Hei! Hvilke oppgraderinger finnes til navien på min E61 2008 mod med navi proff? Hva må til for å få 3D kart, som på de nyeste versonene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hei Har SW 3-1/21 og fått tak i en V.32 plate (orginal) er det noen spesielt jeg må passe på? med noe nøkle koder eller lignene? eller må jeg ha en tidligere plate først? Alle svar mottas med takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Var ingenting på min iallfall. Tenning trinn 1, vente til den er ferdig, eject navi DVD, hiv inn upgrade disc, la den gå en del minutter (slår av skjermen og sånt, ikke ta av tenningen av den grunn). Går jo igrunnen av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Er fryktelig usikker når det kommer til dette, men har fått en Bmw skive som det står en masse rart på men det mest relevante for meg er vel Mk3 topp:6.3/mk3 Rad:5.1 (delenummer er 01 59 0 141 891) V32. Er dette en skive for å oppgradere fra vanlig skjerm bilde til splitt screen og div andre ting eller er dette en skive for å oppgradere en som allerede har dette? som tidligere nevnt står det 3-1/21 på SW i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå