Nautiluz Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Må da si det ikke var noe revlusjonerende med denne? Men liker at dem går tilbake til førerrettet midtkonsoll. http://www.teknikensvarld.se/nyheter/08 ... /index.xml Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Den har jo noen forferdelige billige baklykter. Vi får håpe det kommer noe mods som fikser. Uansett, det blir vel bra uansett. Nyere bmw er vakkert å se på (les: ikke 1, x3, x6).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonass Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Syns den var tøff, med de enorme nyrene.. Ingard: Har du sett x6 live? Jeg hadde ikke det helt til i sommer og de er rå tøffe syns jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn E39 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Ser meget clean ut og fine linjer, men på bildet 3 i den artikkelen synes jeg den minner om MB E-klasse sedan (ny typen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Dette er vel bare illustrasjonsbilder om enn så lenge. Kommer mye nytt fra vårt kjære merke i disse dager, X1, Z2, ny Z4, X3 har jeg hørt er fremskyndet også (kommer om ca et år) Så F10 og F11 blir nok spennende, håper nyrene ser bedre ut enn på F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmice Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Tror det blir GRYMT det her OGSÅ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hvis den blir tilnærmet lik som på disse bildene, så syns jeg dette blir bra. Karossen ser mer sportslig ut ift. dagens modell, og fronten ser tøff ut . Men er litt enig med ingar mht. baklyktene, så bli spennende å se off. bilder . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Likte også denne. Minner om nye 7ern, men det er laangt fra tegnebordet til faktisk sluttresultat ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Likte fronten godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Enig med Ingar med tanke på baklyktene, men det ordner seg sikkert. Penere linjer på denne enn på dagens 5-serie og HELDIGVIS går de tilbake til førerrettet midtkonsoll. Har savnet det siden det er litt av sjarmen med bimmere Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Syns den var tøff, med de enorme nyrene..Ingard: Har du sett x6 live? Jeg hadde ikke det helt til i sommer og de er rå tøffe syns jeg.. Jepp jepp, det har jeg.. Jeg har problemer med at den er hverken det ene eller det andre. Hverken høy eller lav.. Og så har hele bilen en noe merkelig form. Den er vel ikke stygg, men jeg synes ikke den er noe stort over den. BMW er jo generelt bygd godt, så at x6 sikkert er en fantastik bra bil å kjøre tviler jeg ikke på Link to comment Share on other sites More sharing options...
hylle Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 jeg må ærlig innrømme at x6 er det feteste bmw har laget forutenom e30! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Så X6 et par ganger i Italia og Tyskland i sommer, den er heelt drøy ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsBuer Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Jeg håper det blir en vesentlig forandring i interiør linjene, både i 5 og 3 serie. Synes på en måte interiøret forsvinner fra meg i begge bilene. Det mangler personlighet etter min mening. I de fleste andre modellene så skriker interiøret: Kom hit så skal jeg forme deg rundt deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts