Jump to content

Nye 5-serien

Nautiluz
 Share

Recommended Posts

Dette er vel bare illustrasjonsbilder om enn så lenge.

Kommer mye nytt fra vårt kjære merke i disse dager, X1, Z2, ny Z4, X3 har jeg hørt er fremskyndet også (kommer om ca et år)

Så F10 og F11 blir nok spennende, håper nyrene ser bedre ut enn på F1.

8)

Enig med Ingar med tanke på baklyktene, men det ordner seg sikkert. Penere linjer på denne enn på dagens 5-serie og HELDIGVIS går de tilbake til førerrettet midtkonsoll. Har savnet det siden det er litt av sjarmen med bimmere 8)

Syns den var tøff, med de enorme nyrene..

Ingard: Har du sett x6 live? Jeg hadde ikke det helt til i sommer og de er rå tøffe syns jeg..

Jepp jepp, det har jeg..

Jeg har problemer med at den er hverken det ene eller det andre. Hverken høy eller lav.. Og så har hele bilen en noe merkelig form. Den er vel ikke stygg, men jeg synes ikke den er noe stort over den.

BMW er jo generelt bygd godt, så at x6 sikkert er en fantastik bra bil å kjøre tviler jeg ikke på ;)

Jeg håper det blir en vesentlig forandring i interiør linjene, både i 5 og 3 serie. Synes på en måte interiøret forsvinner fra meg i begge bilene. Det mangler personlighet etter min mening. I de fleste andre modellene så skriker interiøret: Kom hit så skal jeg forme deg rundt deg.