Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har jo noen forferdelige billige baklykter. Vi får håpe det kommer noe mods som fikser.

Uansett, det blir vel bra uansett. Nyere bmw er vakkert å se på (les: ikke 1, x3, x6)..

Skrevet

Syns den var tøff, med de enorme nyrene..

Ingard: Har du sett x6 live? Jeg hadde ikke det helt til i sommer og de er rå tøffe syns jeg..

Skrevet

Dette er vel bare illustrasjonsbilder om enn så lenge.

Kommer mye nytt fra vårt kjære merke i disse dager, X1, Z2, ny Z4, X3 har jeg hørt er fremskyndet også (kommer om ca et år)

Så F10 og F11 blir nok spennende, håper nyrene ser bedre ut enn på F1.

8)

Skrevet

Hvis den blir tilnærmet lik som på disse bildene, så syns jeg dette blir bra. Karossen ser mer sportslig ut ift. dagens modell, og fronten ser tøff ut 8) .

Men er litt enig med ingar mht. baklyktene, så bli spennende å se off. bilder :) .

Skrevet

Enig med Ingar med tanke på baklyktene, men det ordner seg sikkert. Penere linjer på denne enn på dagens 5-serie og HELDIGVIS går de tilbake til førerrettet midtkonsoll. Har savnet det siden det er litt av sjarmen med bimmere 8)

Skrevet
Syns den var tøff, med de enorme nyrene..

Ingard: Har du sett x6 live? Jeg hadde ikke det helt til i sommer og de er rå tøffe syns jeg..

Jepp jepp, det har jeg..

Jeg har problemer med at den er hverken det ene eller det andre. Hverken høy eller lav.. Og så har hele bilen en noe merkelig form. Den er vel ikke stygg, men jeg synes ikke den er noe stort over den.

BMW er jo generelt bygd godt, så at x6 sikkert er en fantastik bra bil å kjøre tviler jeg ikke på ;)

Skrevet

Jeg håper det blir en vesentlig forandring i interiør linjene, både i 5 og 3 serie. Synes på en måte interiøret forsvinner fra meg i begge bilene. Det mangler personlighet etter min mening. I de fleste andre modellene så skriker interiøret: Kom hit så skal jeg forme deg rundt deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...