Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Timen koster ikke, men det koster for å få det i vognkortet og tilsendelse av nytt :)

Jeg betalte 400-500kr for timen, og ingenting for vognkortet.

Jeg måtte vise kvittering på at jeg hadde betalt for timen, før de ville se på bilen.

Skrevet
Må nesten le

Kompis kjører UP i GOKKolainen(Vardø) å omegn. På vei hjem til XXXXX ble han stoppet. 26km over grensa å anmeldelse. Ingen kjære mor eller far der i gården :!:

For en god nyhet.:) Man blir stolt av å bo i Norge av å høre noe sånt. I mange land ville vel de som holdt fartskontrollen bare spurt; "ja, du er vel på jobb, du?, før bad ham hilse hjem til familien før de vinket ham videre. :roll:

Skrevet

da var denne basilen kommet til sarpsborg/fredrikstad området også. hørte på radioen at det er ett par politi patruljer som kjører rundt og leter etter biler som er "livsfarlige" for andre traffikanter...

Skrevet

Haha! Er så skummelt å mangle noen bokstaver i vognkortet vøtt.. Samme om en har tuv-papirer eller ikke er bilen en dødsfelle om en kjører med 2" større felger enn org...

Skrevet

Hva er det de gutta går etter når de plukker til seg biler da? Ser de på felger, wunderbaum ... ? Kjører med tuv papirer jeg inntill jeg skal til senke kontroll.

Skrevet
Hva er det de gutta går etter når de plukker til seg biler da? Ser de på felger, wunderbaum ... ? Kjører med tuv papirer jeg inntill jeg skal til senke kontroll.

jeg hadde også tüv papirer på alt jeg har montert, det hjalp ikke fikk jeg beskjed om når jeg ble stoppet for litt siden. Jeg fikk slippe unna, da bilen skal på eu om noen uker, så da måtte alt slikt fikses uansett... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...