Ullsokk Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Timen koster ikke, men det koster for å få det i vognkortet og tilsendelse av nytt
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Timen koster ikke, men det koster for å få det i vognkortet og tilsendelse av nytt Jeg betalte 400-500kr for timen, og ingenting for vognkortet. Jeg måtte vise kvittering på at jeg hadde betalt for timen, før de ville se på bilen.
Nytern Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Ahh, da er jeg med.. Visste jo egentlig det, bare kobla ikke heelt her..
Der Barockengel Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Må nesten le Kompis kjører UP i GOKKolainen(Vardø) å omegn. På vei hjem til XXXXX ble han stoppet. 26km over grensa å anmeldelse. Ingen kjære mor eller far der i gården For en god nyhet. Man blir stolt av å bo i Norge av å høre noe sånt. I mange land ville vel de som holdt fartskontrollen bare spurt; "ja, du er vel på jobb, du?, før bad ham hilse hjem til familien før de vinket ham videre.
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 da var denne basilen kommet til sarpsborg/fredrikstad området også. hørte på radioen at det er ett par politi patruljer som kjører rundt og leter etter biler som er "livsfarlige" for andre traffikanter...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Haha! Er så skummelt å mangle noen bokstaver i vognkortet vøtt.. Samme om en har tuv-papirer eller ikke er bilen en dødsfelle om en kjører med 2" større felger enn org...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Hva er det de gutta går etter når de plukker til seg biler da? Ser de på felger, wunderbaum ... ? Kjører med tuv papirer jeg inntill jeg skal til senke kontroll.
matsrh Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Politiet har vært ganske ivrig her i Molde også. Teknisk i går rett ved en vgs for å stoppe å se på alle Stoppet ialt 500
Deep Dish Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Neste er vel at de sjekker at du har tuv papirer på wunderbaumen, sjekker at du ikke kjører med fjell-luft i dekkene og at ryggelyset er rett justert.....
matsrh Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Må sikkert skrive inn wunderbaumen i vognkortet også...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Hva er det de gutta går etter når de plukker til seg biler da? Ser de på felger, wunderbaum ... ? Kjører med tuv papirer jeg inntill jeg skal til senke kontroll. jeg hadde også tüv papirer på alt jeg har montert, det hjalp ikke fikk jeg beskjed om når jeg ble stoppet for litt siden. Jeg fikk slippe unna, da bilen skal på eu om noen uker, så da måtte alt slikt fikses uansett... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå