Joe Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 det er bare her i Norge,Svergige og Danmark ,BMW har problemer med å bli stemplet som kebabtralle. Vet ikke helt hvorfor, da det er mer nordmenn som kjører gamal e36 med vinger og klistremerker og terninger osv. Syntes faktisk BMW'er ser bedre ut hvis det var en av de såkalte "kebab" folket som kjørte dem. -Bilen får en sånn badlook liksom. Det er stilig når eg sitter på med min pakistanske kamerat i sin 7-serie fra 2005 og vi får alle de blikkene. Skulle tro de trodde vi var noen skikkelige hardbarka gjeng medlemmer. no off da hehehehe men sånn e det bare Så billigste måte å style bilen, er å få seg en pakistansk kompis som kan sitte på? .. Styling ?! Man styler egentlig ikke en BMW, etter min mening så bør slike biler forbli mest mulig clean eller orginal. Og siden du spør, for å piffe opp hallik statusen min (vi sier det på denne måten denne gangen), så ville eg heller sitte i en BMW med kebabkongen enn en misunnelig norsk rånete grinunge/drittunge ! hehehehehehe husk at det er ikke bare i Norge det fins BMW, det er ikke bare nordmenn som har rett og råd til å kjøre dem og det er ikke lenger bare nordmenn som bor i Norge. Sånn er det bare. Og hvis det er slik at du er nordmann og ville stemplet BMW for en kebabtralle hvis du ikke eide en eller ville slete med selvbildet ditt fordi du faktisk er eier av en, så har eg et godt råd; kjøp heller Volvo eller Saab. Det ville passet deg utmerket ! Happy halloweenzz
ESveen Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Der fikk jeg så hatten passet gitt... Har ett par komentarer til begge innleggene dine, men jeg trur jeg lar det ligge for å bevare husfreden her inne. Er tross alt hviledag idag...
Joe Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Der fikk jeg så hatten passet gitt... Har ett par komentarer til begge innleggene dine, men jeg trur jeg lar det ligge for å bevare husfreden her inne. Er tross alt hviledag idag... .. ikke ta det personlig, er egentlig ikke rettet kun mot deg. Tross alt et fritt forum så lenge man holder seg innenfor visse grenser. Ta det med godt humør og kjør BMW så tårene triller, men del denne gleden med andre. Min venn Ali skal få kjøre BMW han og hvis han vil, men eg skal ikke la dette få ødelegge min glede i å kjøre samme bil som ham.
Evjen Racing Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 jeg syntes både volvo og saab kan komme seg bort ifra markedet, det er bmw som er tingen vett... bmw for life
Fredrik Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 jeg syntes både volvo og saab kan komme seg bort ifra markedet, det er bmw som er tingen vett... bmw for life Hmmm... en smart kommentar... BMW er sikkert kult hvis alle kjører BMW...
Joe Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 jeg syntes både volvo og saab kan komme seg bort ifra markedet, det er bmw som er tingen vett... bmw for life
Der Barockengel Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hmmm... en smart kommentar... BMW er sikkert kult hvis alle kjører BMW... Ikke dumt - statementet ved å kjøre BMW blir jo tydeligere jo flere utmerkede alternativer man har....
Fredrik Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Ikke dumt - statementet ved å kjøre BMW blir jo tydeligere jo flere utmerkede alternativer man har.... Ja... og BMW har godt av litt skikkelig konkurranse de også...
Thomaz Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Ikke dumt - statementet ved å kjøre BMW blir jo tydeligere jo flere utmerkede alternativer man har.... Ja... og BMW har godt av litt skikkelig konkurranse de også... Enig.. Saab og Volvo er forresten kjempe biler det og
S.Arnesen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Ikke dumt - statementet ved å kjøre BMW blir jo tydeligere jo flere utmerkede alternativer man har.... Ja... og BMW har godt av litt skikkelig konkurranse de også... hadde de ikke hatt Hard konkuranse hadde ikke bmw vært det de er i dag...
AuroraDriver Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hvem gidder å gjøre ting bedre, hvis man ikke har konkurranse eller krav rettet mot seg. Jeg er faktisk imponert over hva BMW klarer å skvise ut av motorene sine.
BMWentusiasten Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Denne trenden er økende, og viser bare at man må ha betydelige finansieller muskler for å være med i dagens galopp mht marked og miljø.At de svakeste detter av er bare naturlig, synd ikke dette gjelder enkelte politiske partier også (SV,SP, V, KRF) ---- word! merkelig hvordan mange tråder plutselig sklir vekk fra temaet og ned i vannpytten med all kebab snakket... hvorfor stresse sånn? BMW er rett og slett så bra at alle vil ha den - uansett hudfarge... ikke det at jeg har søttenhundre innslag om kebabemnet, men det er jo ikke noe nytt som blir avdekket... det eneste vi vet er at kebab ryktet dør mer og mer ut...
Kentii Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 jepp, kebab rykte har forsvunnet relativt kjapt her i distriktet. Og ser det er fler og fler som har skjønt hvilket merke som gjelder BMW<3
tøsen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 det er feil at kebab stempelet bare er i de nordlige landene. de har det i tyskland også. men som tyskerne sa selv. Det er lett og skille de ut fra Normale bmwer. er 3 stikk ord. Rieger Minste motor Dårlig stand
Reaction Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 jeg syntes både volvo og saab kan komme seg bort ifra markedet, det er bmw som er tingen vett... bmw for life Tenk om alle i hele verden kjørte BMW da? Hadde det ikke blitt kjett med bare BMW så ingen hadde noe å klage for ? Det jeg prøver å si er at, om alle og en hver bil du hadde møtt på veien var en BMW, hadde det ikke blitt litt kjett til tider, du kan ikke komme med komentaren det er jo bare en golf f.eks. fordi den kjører sakte, noen som er med meg på denne her ? Jeg er jo helt BMW frelst og har alltid vært det. Så jeg sier Go BMW, men tenk på den dere : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå