Trond.S Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Synes denne er kul jeg: Også en ganske brutal løpsbil: Der Barockengel: Skal huske på deg om jeg kommer over lyktepussere Hilsen Trond
Der Barockengel Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Der Barockengel: Skal huske på deg om jeg kommer over lyktepussere Tusen takk. Da slipper jeg å begynne å rote gjennom søppelkasser.
Der Barockengel Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 1978: Siste år med sidespeil i krom - og våren har kommet til Alpene. "Se, vi er så kule, ass." "Thi-hi - vi har fått nye solbriller. *fnis*" Som vi ser, var BMW veldig tidlig ute med MMS også.
Der Barockengel Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Synes denne er kul jeg: Veldig smakfull - godt eksempel på at du kan oppdatere fjæring, felger og dekk, uten at det kolliderer for mye med resten av en klassisk bil.
Der Barockengel Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Siden E12 ikke hadde plass for klokke i instrumentpanelet på biler med turteller, var denne plassert i midten av dreiebryteren for regulering av varmeapparatviften - der den var synlig for alle som oppholdt seg i bilen. Tidlige årganger hadde en analog klokke, her i en 1979-modell var klokken blitt digital, med belysning i samme farge som resten av instrumentpanelet. Ellers ser vi at bilen er tidsriktig utstyrt med radio med kassettspiller, og som med girspakkule i ekte tre - en luksussedan verdig. Siden dette fortsatt er 70-tallet, er selvsagt askebegeret og sigaretttenneren mer strategisk plassert for føreren enn bryteren for bakrutevarme. Hekk-bilde av toppmodellen 528i, lett gjenkjennelig med sine doble eksosenderør. 1979-utgaven har selvsagt de nye baklyktene. GtiGtr reagerte på dette 1
Inline six Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Mye tøft her, tror jeg må ha E12 igjen Jeg må legge til at jeg er fan av faceliftutgaven, en BBS eller M frontfanger gjør også susen
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Oi. Kan du finne noe som er veldig galt her? What's wrong with this picture?
Fredrik Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Flyvende BMW´er er ikke uvanlig.... ellers må jeg si at "Alpebildene" er både sjarmerende og interessante...
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Flyvende BMW´er er ikke uvanlig.... ellers må jeg si at "Alpebildene" er både sjarmerende og interessante... Alpebildene er interessante på mange måter. Flygende BMWer er morsomt - men ditt bilde av en flygende BMW er jo helt riktig. Bildet jeg postet over, er det imidlertid noe veldig galt med.
Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Mye tøft her, tror jeg må ha E12 igjen Jeg må legge til at jeg er fan av faceliftutgaven, en BBS eller M frontfanger gjør også susen Kan ikke si meg uenig i det der. Når vi er inne på felger og dekk: Her er en prefacelift med dekk som må være veldig komfortable - i alle fall når veien går rett fram.
fish Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Flygende BMWer er morsomt - men ditt bilde av en flygende BMW er jo helt riktig. Bildet jeg postet over, er det imidlertid noe veldig galt med. Har stirret på bildet i en halvtime tidligere i dag, og prøver igjen nå men kan ikke finne noen feil. Kan du snart legge ut svaret???
Marius2002 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Vil ikke hun damen kakke hodet sitt når hun "lander" ?
Fredrik Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jeg klarer heller ikke å se hva som er galt med bildet, men her er iallefall videoen der BMW´s F1 letter...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Kan det være regnr som ikke helt stemmer? Ved siden av E28 er det nok E12 som er mitt hjerte nærmest ja! Noe så lekkert! Har sikla mye på den Alpinaen tidligere i tråden, tror jeg vil bli lei meg den dagen annonsen forsvinner, og det ikke er pga at den har havna hos meg!
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Åpen løsning: M535i i nydelig vinterlandskap: Og til sist, mitt favoritt E12 bilde:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå