Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke en rød 318is e36 i linkene her jeg, bare en 320. har en kompiss som er på utkikk etter bil. fins den lenken?

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okay, så følgende biler har jeg sett meg ut, som mulige kjøp, med følgende kriterier:

-BMW

-Ingen overflaterust på bilder

-Mellom 30-60k

-I Rogaland (bortsett fra Haugesund)

-Manuell gir

-93 eller eldre

Finn:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... cabXHQXa54 3142&WT.svl=Link

Autodb:

2012909

1969198

2010686 (usikker på denne, steinsprut i vindu, litt smårust i fronten, og et vindu på passasjersiden som oppfører seg rart + avskiltet. Men et bra kjøp?)

1981927

Noen som kan eliminere/anbefale noen?

Takk for god hjelp, folkens

:D

Skrevet
Okay, så følgende biler har jeg sett meg ut, som mulige kjøp, med følgende kriterier:

Hvorfor akkurat Rogaland, skjønner at du bor i området men.. Jeg reiser heller litt lenger for å finne den "perfekte" bil. Lettere å finne noe bedre hvis man er villig til å reise litt. Når jeg ser på bil ser jeg i stort sett hele norge - nordland og finnmark.

Den 5 serien du linket til så fin ut.

Skrevet

Hvorfor akkurat Rogaland, skjønner at du bor i området men.. Jeg reiser heller litt lenger for å finne den "perfekte" bil. Lettere å finne noe bedre hvis man er villig til å reise litt. Når jeg ser på bil ser jeg i stort sett hele norge - nordland og finnmark.

Den 5 serien du linket til så fin ut.

Selvfølgelig, er så enig med deg, men det er dessverre ikke opp til meg. Faderen vil/må(?) være med for å godkjenne han også, spesielt siden dette er førstebil og han sponser halvparten av bilen.:( Men jeg er helt enig med deg, og jeg hadde så absolutt gjort det om jeg kunne.

Den sølvgrå 525i?

Skrevet

Jeg likte den røde best. Men for all del, styr unna den sorte 3'eren. Den virka litt jalla... "tetta igjen rust"... Hallo.

I tillegg ser du rust i hjulbuen på det ene bildet.

Skrevet

Likte, som i ville anbefalt?

Tenker da at jeg har et budsjett på 60k, hvorav de som ikke blir brukt av budsjettet går til å utbedre bilen.

Skrevet
Likte, som i ville anbefalt?

Tenker da at jeg har et budsjett på 60k, hvorav de som ikke blir brukt av budsjettet går til å utbedre bilen.

Anbefale noe jeg ikke har sett vil jeg ikke... men jeg kan anbefale deg å ta en titt på den, kjøre den, og se hvordan den virker.

Selv om den sorte var billigere så virket alt billig gjort med den. Og rette opp bulker, ta rust... ikke minst finne skjult rust som han har "tetta"... Det kan fort koste penger...

Skrevet

Jeg likte også veldig godt den rød 318is'en. Syns den virket som et veldig bra valg. Det var heller ingenting spesielt å utsette på annonsen, og jeg mener at anonnsen kan avsløre "katta i sekken" ved flere anledninger :wink:

Med andre ord; Personlig ville jeg gått for den rød 318is'en :P

Skrevet

318is er en grei førstebil det, går omtrent som en 320i sekser. 320i synes jeg har 150 late hester mens 318is sine 140 er ganske våkne.

kjørte en del e36 318is da jeg var 18 og det var kjempekjekt.

Jeg ville gått for den røde, hvis jeg var 18 og hadde 60 000 som brant i lommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...