Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har heldigvis vært heldig med mine (530d, 730d), mulig det kan være noe krøll hos noen, men du verden så genialt når det fungerer. Det som irriterer meg er at det er anbefalt å kjøre den noen ganger også i sommer månedene slik at ting ikke fester seg, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke har direktestart på computeren???

Skrevet

Det du spør om der, lurer jeg også på...

Men Webasto på BMW starter ved +5,5 grader eller kaldere.

Min går noen ganger litt for kort, slik at motoren ikke er helt varm, altså nåla rett opp og ned, men nåla er jo i mellom de to skråstreken, så den er vel varm nok...?

Skrevet
Har heldigvis vært heldig med mine (530d, 730d), mulig det kan være noe krøll hos noen, men du verden så genialt når det fungerer. Det som irriterer meg er at det er anbefalt å kjøre den noen ganger også i sommer månedene slik at ting ikke fester seg, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke har direktestart på computeren???

Kjølespray på temp måler? :lol:

Skrevet

Kjølespray på temp måler? :lol:

Hehe, var inne på tanken selv faktisk :lol:

Eller plukke den av, mulig den da viser 37,5 minus eller noe :wink:

Skrevet

Da har jeg ny fungerende webasto, endelig :)

Var inne på Bavaria igjen i dag der de "kodet om igjen" varmeren.

De fikk fyra den opp med en gang ved hjelp av diagnoseutstyret sitt, så det var heldigvis ikke flere komponenter som hadde tatt kveld.

Fikk komme inn igjen på verkstedet med en gang jeg hadde ringt og snakka med de, så ble ingen ekstra ventetid. Kan ikke klage på servicen i dag :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...