stroker Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Uff.... Men siden det er gjort på verksted, er det vel bare å returnere dit i morgen da... Kjedelig da Webasto-helvete krangler
mhane Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har heldigvis vært heldig med mine (530d, 730d), mulig det kan være noe krøll hos noen, men du verden så genialt når det fungerer. Det som irriterer meg er at det er anbefalt å kjøre den noen ganger også i sommer månedene slik at ting ikke fester seg, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke har direktestart på computeren???
Otis Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det du spør om der, lurer jeg også på... Men Webasto på BMW starter ved +5,5 grader eller kaldere. Min går noen ganger litt for kort, slik at motoren ikke er helt varm, altså nåla rett opp og ned, men nåla er jo i mellom de to skråstreken, så den er vel varm nok...?
Kjennern Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har heldigvis vært heldig med mine (530d, 730d), mulig det kan være noe krøll hos noen, men du verden så genialt når det fungerer. Det som irriterer meg er at det er anbefalt å kjøre den noen ganger også i sommer månedene slik at ting ikke fester seg, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke har direktestart på computeren??? Kjølespray på temp måler?
Tore Diesel Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har heldigvis vært heldig med mine (530d, 730d), mulig det kan være noe krøll hos noen, men du verden så genialt når det fungerer. Det som irriterer meg er at det er anbefalt å kjøre den noen ganger også i sommer månedene slik at ting ikke fester seg, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke har direktestart på computeren??? Kjølespray på temp måler? Hehe, var inne på tanken selv faktisk Eller plukke den av, mulig den da viser 37,5 minus eller noe
Tore Diesel Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Da har jeg ny fungerende webasto, endelig Var inne på Bavaria igjen i dag der de "kodet om igjen" varmeren. De fikk fyra den opp med en gang ved hjelp av diagnoseutstyret sitt, så det var heldigvis ikke flere komponenter som hadde tatt kveld. Fikk komme inn igjen på verkstedet med en gang jeg hadde ringt og snakka med de, så ble ingen ekstra ventetid. Kan ikke klage på servicen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå