Der Barockengel Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 At allmenheten får vite om, og på den måten blir advart mot slike personer er jo vel og bra, men ikke på bekostning av offeret og dets familie! Enig - og det ironiske her er jo at det er offeret som blir hengt ut med navn og bilde - ikke gjerningsmannen. Og mht. gjentagelsesfare, er det vel han som kunne vært mest interessant. Uanstendig rike mennesker har også krav på et privatliv...
tmice Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Mere info: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=523955
pedro Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Jeg må innrømme at strippelærer vakte mer interesse. Hører av og til om slike "forføreriske lærerinner"(og lærere). Men hvorfor skjedde dette aldri hos oss da jeg gikk på skolen? Da hadde jeg kanskje fått noe ut av skoletimene jeg også. Nei dengang 70 årige Hodne Sæter ville nok aldri ha strippet, hverken på skolen eller hjemme og godt er det da. Til gjenngjeld prøvde hun å lære meg og 27 andre lese å skrive uten særlig resultat for mitt vedkommende som dere ser . Ang. FRU Sussanne Klatten så skulle man tro at hun kunne kjøpe seg nogå attåt både mer diskre og av noe bedre kvalitet. Hun skulle da ha råd til litt gresk øyhopping hun da? Men som man reder ligger man. Men hun er jo tilgitt av familien. Pedro
Thunegutt Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 åååh, sko LETT ha "tatt" henna hallo... BMW arving :) :)
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Ikke for å være slem, men jeg tror ikke han måtte jobbe så mye for å få den dama i halmen Ikke akkurat et fruktfat å se på... Få se bilde av morra di da på en alder av 46 !
Ingebrigtsen Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 åååh, sko LETT ha "tatt" henna hallo... BMW arving :) :) Haha ja når det er snakk om 60 mrd og bmw arving så hadde jeg vel nesten driti i om det var en henne eller han, bestemor eller bestefar, stygg eller pen, hihi
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Haha ja når det er snakk om 60 mrd og bmw arving så hadde jeg vel nesten driti i om det var en henne eller han, bestemor eller bestefar, stygg eller pen, hihi Som vi skjønner, kan det ikke være lett å finne true love hvis man er ekstremt rik. Penger løser ikke all problemer.
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jaja... 350 mill for å få seg litt pi**! håper ho ble fornøyd!
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jaja... 350 mill for å få seg litt pi**! håper ho ble fornøyd! Ja, men ville ikke du følt deg litt snytt selv? Særlig hvis du trodde det var sann kjærlighet du hadde funnet. Et soleklart eksempel på et tilfelle der man bør klage og kreve pengene tilbake, spør du meg...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Jeg tror dette handler om en eller annen form for personlig tragedie iom. at det ganske sikkert ikke er helt enkelt å være både kjent og styrtrik... og samtidig kunne stole på andre mennesker. Vi ser det hele tiden... rike og kjente mennesker som har problemer med kjærlighetslivet... og dette er nok ikke helt tilfeldig. Jeg er fire år yngre enn Susanne Klatten og selvom hun ikke er min type vil jeg absolut mene at hun ikke burde ha store problemer med å finne seg en partner... iallefall hvis utseendet skal være avgjørende.
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jaja... 350 mill for å få seg litt pi**! håper ho ble fornøyd! Ja, men ville ikke du følt deg litt snytt selv? Særlig hvis du trodde det var sann kjærlighet du hadde funnet. Et soleklart eksempel på et tilfelle der man bør klage og kreve pengene tilbake, spør du meg... hmmm... joa, men når man er verdt 10 mill euro, bør man tenke litt på hva man holder på med, eller er det kanskje da du ikke trenger å tenke på hva du gjør?
Fredrik Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 hmmm... joa, men når man er verdt 10 mill euro, bør man tenke litt på hva man holder på med, eller er det kanskje da du ikke trenger å tenke på hva du gjør? Det er nok akkurat dette som er problemet for Susanne Klatten... pengene er mer i veien enn en berikelse for tilværelsen...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jepp... men ho fikk seg jo noe, var vel det ho var ute etter skittne kvinnfolk! nei da hehe
Fredrik Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jepp... men ho fikk seg jo noe, var vel det ho var ute etter skittne kvinnfolk! nei da hehe Nei... hun fikk åpenbart ikke det hun var ute etter... en partner hun kunne stole på. Akkurat dette poenget er åpenbart litt vanskelig for enkle sjeler å forstå, men jeg har stor respekt for at dette helt klart kan være et problem for en person som Susanne Klatten.
D.C.V Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Men hun har vel vært utro mot sin mann, som utrolig nok velger å stå ved hennes side. Utroskap er blant det verste jeg vet.. Rettet noen skrivefleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå