awt Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Synes de jeg selger er bra jeg da Litt dyrere enn biltema, men tror de kansje også fungerer bedre?http://autoshineshop.no/catalog/product ... c3noeb6ua0 500kr til bimmers brukere Sorry hvis jeg ikke har lov til å reklamere Såvidt jeg kan se, er de 100% identiske med Biltema sine: Dette hørtes genialt ut! Men blir vel stygt om pæra i parklyset lyser i tilegg til ringene da pæra fortsatt står der eller? Jeg har ikke de vanlige parkeringslysene koblet til, tatt ut kontakten og koblet inn angel eyes på ledningene isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 du har helt rett der. til og med esken er helt lik. hviss det ikke er disse som er fra biltema da. eneste forskjell på mine og de på bilde der er at pappesken på de jeg kjøpte fra biltema er rød med litt tekst på. det er nok fordi biltema bytter ut esken til sin egen med biltema på. men ellers er de helt prikk like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Monterte nettop 60 LED's Umnitza Orion V2 på min i 4300k, lyser sinnsykt bra i mørket og sikkert på dagtid også. Skal få tatt noen bilder i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har ikke de vanlige parkeringslysene koblet til, tatt ut kontakten og koblet inn angel eyes på ledningene isteden. Okei, det jeg også tenkte, men kommer det ikke opp lys i dashen at pærene "ikke er der"? Hadde slike LED-parklyspærer fra biltema ei lita stund, men irriterte meg grønn å blå at det lyste "at pærene ikke var satt inn", så det må altså ikke kobles på en motstand elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har ikke de vanlige parkeringslysene koblet til, tatt ut kontakten og koblet inn angel eyes på ledningene isteden. Okei, det jeg også tenkte, men kommer det ikke opp lys i dashen at pærene "ikke er der"? Hadde slike LED-parklyspærer fra biltema ei lita stund, men irriterte meg grønn å blå at det lyste "at pærene ikke var satt inn", så det må altså ikke kobles på en motstand elns? Sikkert fordi det kun er den ene pæren som styres, eller noe slik? Er i hvertfall slik på xenon-kittet mitt, derfor får jeg pærefeil på nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 ruberhai, plukk ut pæra og pæreholderne og strips dem fast et sted i motorrommet. da slipper du de lysa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Fordelen med biltema sine over umnitza / modbargains sine predator chromium er at biltema sine er en god del billigere, og faktisk fungerer. Har selv predator chromium og det tok vel et halvt år å få byttet en gåen motstand og en gåen ring... Håpløst. Jeg har fortsatt parklyspærene koblet i. Har bare tatt de ut av lykta, så de ligger og lyser i motorrommet. Ikke no stress med feilmeldinger da. Det kan være et triks å kjøpe nye pæreholdere til parklysa og tette reflektoren med de. Koster ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 ja har hørt det har vært litt trøbbel med de chromnium, derfor så kjøpte jeg de nyeste LED ringene, Predator Orion V2, de er nok litt mer solid + at du slipper de ballastdingsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Genialt Oak og [space]!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 du har helt rett der. til og med esken er helt lik. hviss det ikke er disse som er fra biltema da. eneste forskjell på mine og de på bilde der er at pappesken på de jeg kjøpte fra biltema er rød med litt tekst på. det er nok fordi biltema bytter ut esken til sin egen med biltema på. men ellers er de helt prikk like. De på bildet er de jeg kjøpte på Biltema, så de er nok ganske like de du kjøpte ja. Var for å sammenligne med de på linken til Autoshineshop.no. Okei, det jeg også tenkte, men kommer det ikke opp lys i dashen at pærene "ikke er der"? Hadde slike LED-parklyspærer fra biltema ei lita stund, men irriterte meg grønn å blå at det lyste "at pærene ikke var satt inn", så det må altså ikke kobles på en motstand elns? Har aldri kommet noen feilmeldinger hos meg grunnet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 tenkte kanskje det var de fra biltema på bildet. men var ikke sikker da esken min var rød med litt info om inholdet men jeg syns de fra biltema absolutt er å anbefale. de er billige og funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Nesten ferdig med å montere, å selvfølgelig lyser bare 3 av 4 ringer! ahh blir å dra på gs bildeler på mandag da.. men hvor mener dere som har montert jeg skal koble hen? eneste muligheten jeg så var å klippe parklyskontakten.. Fikk ikke feilmelding i dashen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Hos meg må jeg starte bilen før jeg skrur på lysene for at alle skal lyse skikkelig. Kan være verdt er forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 ccfl ringer fra norvatio! lyser godt, har lang garanti og koster ikke mye heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 //Mysild: tips til hvordan jeg kobler kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå