Gå til innhold

Anbefaling av Angel eyes ettermonteringsringer for e46?

ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

Synes de jeg selger er bra jeg da ;) Litt dyrere enn biltema, men tror de kansje også fungerer bedre?

http://autoshineshop.no/catalog/product ... c3noeb6ua0

500kr til bimmers brukere

Sorry hvis jeg ikke har lov til å reklamere

Såvidt jeg kan se, er de 100% identiske med Biltema sine:

IMG_7067.JPG

Dette hørtes genialt ut! Men blir vel stygt om pæra i parklyset lyser i tilegg til ringene da pæra fortsatt står der eller?

Jeg har ikke de vanlige parkeringslysene koblet til, tatt ut kontakten og koblet inn angel eyes på ledningene isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du har helt rett der. til og med esken er helt lik. hviss det ikke er disse som er fra biltema da. eneste forskjell på mine og de på bilde der er at pappesken på de jeg kjøpte fra biltema er rød med litt tekst på. det er nok fordi biltema bytter ut esken til sin egen med biltema på. men ellers er de helt prikk like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke de vanlige parkeringslysene koblet til, tatt ut kontakten og koblet inn angel eyes på ledningene isteden.

Okei, det jeg også tenkte, men kommer det ikke opp lys i dashen at pærene "ikke er der"? Hadde slike LED-parklyspærer fra biltema ei lita stund, men irriterte meg grønn å blå at det lyste "at pærene ikke var satt inn", så det må altså ikke kobles på en motstand elns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det jeg også tenkte, men kommer det ikke opp lys i dashen at pærene "ikke er der"? Hadde slike LED-parklyspærer fra biltema ei lita stund, men irriterte meg grønn å blå at det lyste "at pærene ikke var satt inn", så det må altså ikke kobles på en motstand elns?

Sikkert fordi det kun er den ene pæren som styres, eller noe slik? Er i hvertfall slik på xenon-kittet mitt, derfor får jeg pærefeil på nærlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med biltema sine over umnitza / modbargains sine predator chromium er at biltema sine er en god del billigere, og faktisk fungerer.

Har selv predator chromium og det tok vel et halvt år å få byttet en gåen motstand og en gåen ring... Håpløst.

Jeg har fortsatt parklyspærene koblet i. Har bare tatt de ut av lykta, så de ligger og lyser i motorrommet. Ikke no stress med feilmeldinger da.

Det kan være et triks å kjøpe nye pæreholdere til parklysa og tette reflektoren med de. Koster ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett der. til og med esken er helt lik. hviss det ikke er disse som er fra biltema da. eneste forskjell på mine og de på bilde der er at pappesken på de jeg kjøpte fra biltema er rød med litt tekst på. det er nok fordi biltema bytter ut esken til sin egen med biltema på. men ellers er de helt prikk like.

De på bildet er de jeg kjøpte på Biltema, så de er nok ganske like de du kjøpte ja. :) Var for å sammenligne med de på linken til Autoshineshop.no.

Har aldri kommet noen feilmeldinger hos meg grunnet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig med å montere, å selvfølgelig lyser bare 3 av 4 ringer! ahh blir å dra på gs bildeler på mandag da.. men hvor mener dere som har montert jeg skal koble hen? eneste muligheten jeg så var å klippe parklyskontakten.. Fikk ikke feilmelding i dashen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...