Gå til innhold

Hvor mye penger har du brukt på din BMW?  

83 stemmer

1. 1. Hvor mye penger har du brukt på din BMW?

• 0 - 20 000,-
      23
    • 20 000,- -- 40 000,-
      16
    • 40 000,- -- 80 000,-
      20
    • 80 000,- -- 100 000,-
      7
    • 100 000,- -- 200 000,-
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen din ser meget bra ut,men speilene da mann? de må skiftes umiddelbart....nye utlegg...

Hehe, m3 speil hører hjemme på coupe og cab. Synes de passer sedan, derfor er de ikke byttet ;) Men blir utlegg på nye skilt, gt splittere og kanskje sideskjørt.

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

bilen din ser meget bra ut,men speilene da mann? de må skiftes umiddelbart....nye utlegg...

Hehe, m3 speil hører hjemme på coupe og cab. Synes de passer sedan, derfor er de ikke byttet ;) Men blir utlegg på nye skilt, gt splittere og kanskje sideskjørt.

ikke kjøp polakkskilt, du er jo heldig å har de gamle skiltene må ikke kjøpe de nye da;)

Skrevet

e30'n jeg hadde ga jeg vel 23 for, kosta på den rundt 25 før jeg syns den var pen.. hehe :P

e46'n har jeg kun kostet på coilovers og tuningbox, men det dukker vel opp noen større utgiftposter der etterhvert også

Skrevet

Jeg havna midt imellom "bmw-smellen"..

Så neste eier som får min bil må sikkert ikke skifte endritt på mange år, pga jeg har skifta det meste :P

Jeg føler jeg har vært heldig pga har kjøpt en bil som er så deilig å kjøre at jeg aldri i mitt liv har kjørt noe mere komfortabelt..

Og da har jeg kjørt endel 2008 saab aero og my andre nye biler, men ingen kan måle seg med e39.. :)

Skrevet

Et originalt BMW avtagbart hengerfeste, oppgradering til automatisk klima, en oppsetning originale BMW felger (Style 42), et originalt BMW komfort skinnratt (inkl. gearspake), originale BMW velourmatter, originale BMW solblendere til bakvinduene, koppholder, skvettlapper, bagasjeromsmatte, en oppsetning brukte trelister til interiøret og hendelen til kjørecomputeren... that´s it... rundt 40 festblanketter på gadgets i løpet av fem år.

• 2 months later...
Skrevet

Ble vel en :? 70.000 fjell dollar på E39en på 1 år i vedlikehold/feilsøkning. Men fant ut at nok var nok, så oktober ifjor bytta jeg den inn i den jeg har nå. Vet at den ble fiksa og solgt, virker visst OK nå så ny eier har fått en meget bra E39 he he.

Skrevet
Et originalt BMW avtagbart hengerfeste, oppgradering til automatisk klima..

Ser du oppgradert til automatisk klima, var dette en dyr afære?

Har veldig lyst til det på den jeg har nå.

Skrevet
Den der avsteminga går jo ikke langt nok.

Er laaaaaaaaaangt over mex på den hvertfall

Nå er du ikke alene om å ha passert de summene som er mulig å velge der Finger . hehe. Var en liten tur hos Kai (KRB Trading) her om dagen å da passerte jeg den øverste grensen der jeg også gitt. Men men du leder nok med en god del på meg forsatt. hehe

Skrevet

ikke kjøp polakkskilt, du er jo heldig å har de gamle skiltene må ikke kjøpe de nye da;)

Er bare å be om uten den blå det ;)

Skrevet

Er bare å be om uten den blå det ;)

Er ikke like pent som de gamle skiltene.

Er annen skrift på de nye, og skal du ha uten det blå så får du et hvitt klistemerke for å sette over det blå og da blir det mer avstand på venstre siden av nummeret enn på høyre siden av nummeret, det ødelegger symmetrien.

Har slike med hvit lapp over på min bil, ser ikke så veeeeldig galt ut, legger ikke merke til det hvis man ikke ser spesielt på skiltene og slikt, men syns likevel de gamle var de beste skiltene.. :)

Foresten så har det kommet enda en ny skiltvariant nå i 2009.

De skiltene er av plastikk.. Det er helt slett overflate på de, og gjennomsiktig plastikk over nummeret.. Ser ut som det ligger ei glassplate over skiltnummeret.. Og som om ikke det er nok så er det ei sånn integrert sort uthevet ramme rundt, som ser ut som ei ordinær skiltramme, noe som igjen vil si at de ikke passer i vanlige skiltrammer lengre da de blir for tykke blant annet.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...