BMW E30 325 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 ja, jeg ville det, syns virkelig det hører hjemme på alle bmw`er men når det er sagt, så er det ikke stygt med sorte heller, og er jo du som skal være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 (endret) For tråden sin del, høyrer det med eit par bilder av ferdigstillt bil Foto: Jørgen Iversen Lie Endret August 21, 2015 av G-RACING handsome, flonoen og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Rått! Cars and coffee i Bergen på sundag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Gleder meg til å se den live ! ble gromt ! G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Feitaste M3'en i Norge, spør du meg G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Kjekt å høyre! Må på godkjenning, og få skilt, så er eg med Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Kjekt å høyre! Må få godkjent bilen og få på skilt, så er eg med Frode flonoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Har du limt rute på denne? Sent from my iPhone using Tapatalk G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Limt fram- og bakrute ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Er utrolig imponert over finishen på denne bilen. Standaren var høy på e30meet, men denne la jeg spesielt merke til. Skikkelig inspirasjon Du har ikke lyst å legge ut noen interiørbilder? Mener å huske at det var ganske gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Jeg har hatt en garasjeprat med Aleksander, og blitt inspirert til å vekke til live tråden, fordi: - Alle som har tilsvarende planer bør sette av et par dager til å lese gjennom denne tråden. Til inspirasjon, og for å lære. - Den personlige historien som spenner over tre generasjoner Grepstad ligger nå ute på www.blåhvitblogg.no Les saken her: http://blåhvitblogg.no/artikkel/langtidslidenskap/ Martin Engebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Artig lesning. Spesielt med flere generasjoner innvolvert, og ikke minst hvilket resultat man har fått til med denne bilen 👍 Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Jeg er på jakt etter fl interessante bilmøter. Det må på ingen måte være et heftig byggeprosjekt som dette. En dønn original 316i kan også være interessant - om bare eieren har en god historie på lur Derfor: Om du har selv har, eller om du kjenner noen som har, noe interessant både på hjertet og i garasjen, ta kontakt på pm eller e-post: lidvar@blåhvitblogg.no Resultatet blir i så fall publisert på www.blåhvitblogg.no, tilsvarende saken om dette byggeprosjektet: On 19.03.2017 at 18.33, Blåhvitblogger skrev: http://blåhvitblogg.no/artikkel/langtidslidenskap/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå