pbk Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 håper for din del at dette ordner seg,men hvis politi pappa er en jævel,så kan dette bli vanskelig,han kan alle triksene.... Kanskje en ide å true med lokalavisa - ikke alle politimenn som vil ha smørt ut at datteren deres er kriminell...
Dr_S Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Sånt sprer seg uansett blant folk...media er veldig forsiktige med slike saker.
wabby Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Du mottar nok snart en anmeldelse for vold siden du la ho i bakken, og blir dømt. Ang. din bil så blir nok den saken henlagt pga. manglende bevis Når folk blir helt rabiate så må man kunne legge dem i bakken. Det er noe som bare skulle mangle. Det er ikke noe jeg ville kalt vold. Men håper i allefall det ordner seg ang bilen!
Rabies Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Du mottar nok snart en anmeldelse for vold siden du la ho i bakken, og blir dømt. Ang. din bil så blir nok den saken henlagt pga. manglende bevis Når folk blir helt rabiate så må man kunne legge dem i bakken. Det er noe som bare skulle mangle. Det er ikke noe jeg ville kalt vold. Men håper i allefall det ordner seg ang bilen! ØY! Ikke prøv deg Jeg vil helder ikke kalle det vold. Men jeg har erfart at jenter og gutter som kan gå til pappa-poltimann har en tendens til å slippe unna med hva som helst. Nå er det ikke sikkert det er tilfelle i denne saken, men det blir ofte sånn at pappa blir sinna på den store slemme mannen som ikke var noe grei med lille jenta hans
ehrnst Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 snakk om fylleangst. men jeg hadde gjort alt som sto i min makt for å få det ordnet i hvertfall. samme pokker om faren er politi eller ei. det finnes jo vitner på det hele
Mexos Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Har ofte opplevd i Trondheim at det kommer dritingse folk å river i dørhåndtak, banker på ruter og roper høyt etter at jeg skal kjøre de hjem. Jeg rister på hodet og vinker de vekk. Utrolig hvor frekke enkelte er. Og det skjer om jeg kjører fars Mazda6 stasjonsvogn, Min gamle Mazda Mx-3, E36'n eller 5er golfen jeg hadde. Bilen har derfor ikke så mye å si. Jeg låser ALLTID dørene når jeg står i byen og venter på en kompis jeg skal kjøre hjem el, for det er alltid snakk om kort tid før noen kommer og river i døra. Det verste er at de som oftest skal ha pirat-taxi er voksne mennesker i 40-50 åra. Er ofte de som er fullest også. De gidder vel ikke ta nattbuss eller stå i taxikø.
Rabies Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Det skjedde med en kamerat av meg her i kristiansand. En kar hoppa inn i bilen og ville bli kjørt hjem. Kompisen min strakk hånda bak i baksetet og dro fram et 28" balltre og brølte at "Nå kommer du deg til helvete ut!" Han var kjapp med å komme seg ut igjen for å si det sånn
Snake Oil Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 veeldig intressert i å vite utfallet fra anstalten de kaller politistasjon...
Der Barockengel Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Sånt sprer seg uansett blant folk...media er veldig forsiktige med slike saker. Veldig, veldig forsiktige. Husk også at politiet er en viktig leverandør av stoff/nyheter til lokale medier, så mediene er avhengige av en god tone med den lokale politistyrken.
Hansh Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Så lenge hun gikk til angrep på han som skulle sitte på også, så kan det vel ikke kalles annet enn selvforsvar at hun ble lagt i bakken? I Bergen skjer det og jevnlig at folk prøver på å bli kjørt hjem av fremmede, men ikke mange som blir vanskelige hvis du sier nei.
bad_ip Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Høres utrolig kjipt ut. Uansett om du får alt erstattet så e det jo uansett mye stress for deg. Siden faren er politi så kan han nok de fleste triksene ja. Hun kommer nok til å forklare hendelsen sin for faren.. og når hun kommer til det punktet at du slengte henne i bakken går det nok opp et lys for han "aha det har han jo ikke lov til..." så vil de nok prøve å få saken MOT deg. Viss ikke faren er en rettferdig mann, der han pent ber hun stå til ansvar for sine handlinger. Fikk du navn og nummer på noen av vitnene? Håper for din del at du kan henvise til iallefall ett vitne. Kommer denne saken for retten er det jo slik at enhver tvil skal komme den anmeldte til gode. Og da står ikke ord mot ord særlig bra til.
steel bmw Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Jeg ver i dag hos politiet å skal møte en etterforsker onsdag. Jeg har jo navn og nr. til 5-6 vitner så er ikke noe problem med det. Å skal ikke vær noe problem med at jeg la henne i bakken for hun sparka jo etter begg oss å bilen. Sjekket foresten med verksted i dag å de sa at det ble rundt 16 000,- + for dørene. i tillegg var side skjørtene også skadet så dette kan bli en forferdelig dyr by kveld.
ESveen Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Synd med bilen din, men sitter å fryder meg på hennes bekostning. Hater folk som gjør hærverk på andres eiendom. Noen som husker John Travolta i Pulp Fiction, da noen riper opp malibu'en hans? VINCENT I just wish I caught 'em doin' it, ya know? Oh man, I'd give anything to catch 'em doin' it. It'a been worth his doin' it, if I coulda just caught 'em, you know what I mean? LANCE It's chicken shit. You don't fuck another man's vehicle. Hoho, morro film
Morty999 Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 jeg fikk høre av en poltikar en gang att gjorde den andre parten noe mot deg så kunen man ta igjen av samme mynt han kom tilogmed ett ekempel om på en kar slo deg ned så kan du slå han ned også uten noe straff
Rabies Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 jeg fikk høre av en poltikar en gang att gjorde den andre parten noe mot deg så kunen man ta igjen av samme mynt han kom tilogmed ett ekempel om på en kar slo deg ned så kan du slå han ned også uten noe straff I teorien ja, i praksis nei. Hvis en kar slår deg i trynet og du lapper til han tilbake så han går i bakken og blir der, så ligger du ann til en voldsdom Forstå det den som kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå