DavidK Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Heisann Da var japsebilen solgt, en eclipse. Og min første bimmer handlet inn, har vell hatt den et par mnd nå ca. Sleit veldig med å finne en jeg hadde lyst på, men til slutt fant jeg den altså Veldig fornøyd med den så langt! Liker den egentlig veldig godt som den er nå, men er vel alltids noe som kan forbedres Tenker da på småting, for noe drastisk skal jeg ikke gjøre. Men noe jeg har tenkt på feks sorte lykter, sort grill, tone ruter og slikt. Har dere noen tips ? 275/30-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 nydelig bil... Eneste jeg ikke likte var eksosen. foretrekker 2*2 eksos.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Hvilken motor står i denne da, fortsatt den 2 litern den ble levert med? Så jo ut som en pen bil dette, stemmer for shadowline lister iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Ojj, Nydeligbil, så veldig blank ut. Men, samme som han over meg, likte ikke eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 kanskje byttet blinklys pærene til noe annet enn orange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Fet bil!! Sorte lister hadde nok blitt bra, som nevnt tidligere.. Syntes felgene bak skulle stått litt lengre ut i hjulbuen også Hvordan er den breddet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 joda, kan så være, men eksosen gidder jeg ikke å gjøre noe med Ikke så alt for lenge sia den var bytta tror jeg. Det er en 320ci så 2l 6'ern ja. shadowlister er sorte lister da eller ? lett å bytte de ? Jepp, helt enig i at bakdekka skulle ha fylt ut mer, men spacere er noe dritt så :s Den er M3 bredda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Ser ut til at den er breddet med org m3 skjermer.. Kul bil! Men få tak i noen kulere (les: sjeldnere) hjul og shadowline lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Ser veldig tøff ut men er et får i ulve klær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Noen som vet hva serviceintervallene er ? er det 20.000km ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 25000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 takker noen som vet hvor man får kjøpt shadowlister forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 veldig pen bil:)vil ha en sånn jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 takker noen som vet hvor man får kjøpt shadowlister forresten ? Gsbildeler og koed.. 2l som står i denne? Hvem har breddet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 fant ikke de på gs jeg, hva heter de der ? ;p 2l ja. Usikker på hvem som har tatt ombygginga gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå