Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kommer med et til ønskebilde.. Det var jo så svinmange dyktige folk på PS her inne! Noen ønsker da? (haha ble helt oppi dette jeg nå, var gøy) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 nåken som kan hjelpe med bildet eg la ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 nåken som kan hjelpe med bildet eg la ut? For hjelp til å photoshoppe styling på bilen bruk denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... hop+tr%E5d en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 nåken som kan hjelpe med bildet eg la ut? Fargelegging av slike ting er ikke helt min ting(fargelegge ting samme farge, der en ting er en annen farge enn den andre), men jeg prøvde uansett, hentet ut en annen spot på bilen din som du ser, ble ikke helt maks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kommer med et til ønskebilde.. Det var jo så svinmange dyktige folk på PS her inne! Noen ønsker da? (haha ble helt oppi dette jeg nå, var gøy) Noe i samme banen som dere har gjort på de tidligere bildene jeg har lagt ut! Ny-yyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ble blank i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Værste trådtittel ever! (opprinnelig tittel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 bilen min skal lakkeres og lurer på ka som blir best.Noen som kan lakke fangeren og sideskjørta samme farge som bilen, og senter på felgene gull? Eller fronten lik farge som bilen med grå kant nederst som sideskjørta? Ikke helt ulik min denne! Har du flere bilder? M5 speil ble veldig bra, overraskende bra ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette var en tøff tråd, og bildene dere PS'er blir jo veldig bra da! Noen som har lyst til og gjøre noe med noen av mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Værste trådtittel ever! (opprinnelig tittel) Kom med forslag da vel!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Oii, havnet i feil tråd dette:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Torek Gjorde som du sa, gjor det som jeg har gjort på de tidligere bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Do something fancy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Er det mulig å lage gress på dette? Grønnere gress? Ellers kunne jeg tenkt meg noe effekter ala muffins gjør, på dette hvis det er brukendes? Er fornøyd om dere får tatt ett jeg altså, men da kan dere ta den utfordringen som passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå