bingo Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 er det mulig å få dette bildet litt bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Det siste bildet der ser jo ut som det er blitt tatt med ett 1mpx mobilkamera. Jeg ser det er mange crappy bilder som blir lagt ut her,og der folk spør om man kan gjøre noe med bildet. Har ikke folk kamera? Jeg trodde det var allemannseie i disse dager? Bilder tatt med mobilkamera blir sjelden bra. Da må man i tilfelle ha en av de nye mobilene med 5mpx kamera og oppover. Under dette blir sjelden bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 jo har kamera, men dette bilde er tatt av ett bilde, det forklarer vel det meste? regner ikke med så mye her, bare lurte på om det var et lite håp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 er det mulig å få dette bildet litt bedre eller? Ble kanskje ikke noe bedre? Men er ikke så mye håp for det bildet tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Kan noen forklare meg hvordan man lager at bilde som inneholder hovedbildet klart og tydelig i front,og f.eks en bmw-logo i bakgrunnen veldig svakt. Jeg har også sett det samme på helfigurbilder,der det er en person klart og tydelig i framgrunnen og ansiktet på personen veldig svakt i bakgrunnen. Hvis noen skjønner hva jeg mener da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 du kan sette inn bilde oppå det andre, og så justerer du hvor mye det bakerste bilde skal skinne gjennom legg hovedbildet oppå logoen, så fader du logoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 jo har kamera, men dette bilde er tatt av ett bilde, det forklarer vel det meste? regner ikke med så mye her, bare lurte på om det var et lite håp. Prøvd å scanne bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Kan noen forklare meg hvordan man lager at bilde som inneholder hovedbildet klart og tydelig i front,og f.eks en bmw-logo i bakgrunnen veldig svakt. Jeg har egentlig ikke peiling, men det skulle vel holde å bare legge det bildet du vil ha svakt i et eget lag og så sette fikle med gjennomsiktigheten på det til du får det slik du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Takk,takk. Det var så enkelt ja. Da får jeg teste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Opacity er stikkordet.. Men i bakgrunnen? Bak bilen? Da må du ha flere layers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja,bak bilen. Jeg sliter visst med å åpne flere bilder i ett bilde. Jeg har jo hovedbildet og lager ett nytt lag. I det nye,tomme laget vil jeg ha inn enda ett bilde,men det får jeg ikke til.+ at jeg skal ha det ene bildet mye større enn det andre (så det dekker hele bakgrunnen) Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Noen som gidder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja,bak bilen.Jeg sliter visst med å åpne flere bilder i ett bilde. Jeg har jo hovedbildet og lager ett nytt lag. I det nye,tomme laget vil jeg ha inn enda ett bilde,men det får jeg ikke til.+ at jeg skal ha det ene bildet mye større enn det andre (så det dekker hele bakgrunnen) Hvordan gjør jeg det? Ikke noe stress det? Først og fremst åpner du bare det andre bildet du vil ha inn, i Ps.. Deretter drar du "background" i denne over i det bildet du vil jobbe med.. Og deretter trykker til Ctrl-T som er Free transform.. For å Skalere bildet proposjonelt holder du vel inne shift mens du drar i ett hjørne Dersom du ønsker bare en del av ett annet bilde i bildet du jobber med, åpner du bilde i PS, bruker Marquee tool eller wand/lasso og merker av det du vil ha inn i hovedbildet ditt.. Velger layer via copy og drar dette layeret inn i hovedbildet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Bildet er i utgangspunktet alt for kornete, men fikk da fiksa litt. Moro å teste litt nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Fikk litt sånn "sin city" preg..Det du skulle gjort for å forsterke dette, kunne for eksempel vært å beholde gulfargen i lysa etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå