Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det siste bildet der ser jo ut som det er blitt tatt med ett 1mpx mobilkamera.

Jeg ser det er mange crappy bilder som blir lagt ut her,og der folk spør om man kan gjøre noe med bildet.

Har ikke folk kamera? Jeg trodde det var allemannseie i disse dager?

Bilder tatt med mobilkamera blir sjelden bra.

Da må man i tilfelle ha en av de nye mobilene med 5mpx kamera og oppover.

Under dette blir sjelden bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan man lager at bilde som inneholder hovedbildet klart og tydelig i front,og f.eks en bmw-logo i bakgrunnen veldig svakt.

Jeg har også sett det samme på helfigurbilder,der det er en person klart og tydelig i framgrunnen og ansiktet på personen veldig svakt i bakgrunnen.

Hvis noen skjønner hva jeg mener da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan man lager at bilde som inneholder hovedbildet klart og tydelig i front,og f.eks en bmw-logo i bakgrunnen veldig svakt.

Jeg har egentlig ikke peiling, men det skulle vel holde å bare legge det bildet du vil ha svakt i et eget lag og så sette fikle med gjennomsiktigheten på det til du får det slik du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,bak bilen.

Jeg sliter visst med å åpne flere bilder i ett bilde.

Jeg har jo hovedbildet og lager ett nytt lag.

I det nye,tomme laget vil jeg ha inn enda ett bilde,men det får jeg ikke til.+ at jeg skal ha det ene bildet mye større enn det andre (så det dekker hele bakgrunnen)

Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,bak bilen.

Jeg sliter visst med å åpne flere bilder i ett bilde.

Jeg har jo hovedbildet og lager ett nytt lag.

I det nye,tomme laget vil jeg ha inn enda ett bilde,men det får jeg ikke til.+ at jeg skal ha det ene bildet mye større enn det andre (så det dekker hele bakgrunnen)

Hvordan gjør jeg det?

Ikke noe stress det?

Først og fremst åpner du bare det andre bildet du vil ha inn, i Ps.. Deretter drar du "background" i denne over i det bildet du vil jobbe med.. Og deretter trykker til Ctrl-T som er Free transform..

For å Skalere bildet proposjonelt holder du vel inne shift mens du drar i ett hjørne ;)

Dersom du ønsker bare en del av ett annet bilde i bildet du jobber med, åpner du bilde i PS, bruker Marquee tool eller wand/lasso og merker av det du vil ha inn i hovedbildet ditt.. Velger layer via copy og drar dette layeret inn i hovedbildet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...