Marius2002 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Jeg og vil ha!!!!! Vet ikke helt hva som hadde egnet seg best.. Hadde også vært kult med teksten Bmw E36 No slikt ? Forskjellen er skriften, tok to stk med Superbeetle og to stk med BMW E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 nice Marius, men hadde det ikke vært bedre om du gjorde de bildene med bilen fra siden b/w? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 nice Marius, men hadde det ikke vært bedre om du gjorde de bildene med bilen fra siden b/w? Slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 ja blir så rart på blå og grå biler skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Haha, du sier kanskje noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 noen som har lyst til å prøve å få noe kult ut av dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Muffins, tøft bilde Men er litt uenig i rammen, selv om tanken var god^^ at rammen ikje burde være der eller burde være annerledes ? Ser litt ut som man har "farget uten for linjene" om du forstår Var ikke så jevnt som det burde være da, så litt rotete ut. Kanskje jeg er prikkete men åja, rammen er jo egentlig der bare for å dekke overgangen mellom bildene på en bra måte, også ble svart ramme veldig stygt. Derfor valgte jeg å lage den svart og hvite rammen en gang jeg har tid så skal jeg lage ett slikt bilde uten slik ramme, men vil sikkert ta litt lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 noen som har lyst til å prøve å få noe kult ut av dette bildet? Fiksa og triksa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 ser ut som folk kan trylle her så slenger opp et bilde som er ganske ræva egentli for å se hva folk kan få til GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 noen som har lyst til å prøve å få noe kult ut av dette bildet? Gjorde slik jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 ser ut som folk kan trylle her så slenger opp et bilde som er ganske ræva egentli for å se hva folk kan få til E.H.D : korleis gjekk du fram får å få bildet sånn det der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Var det noen som ropte? Noe sånt? stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 E.H.D : korleis gjekk du fram får å få bildet sånn det der ? Kort fortalt; crop, litt burn/dodge tool, shadow/highlights justering og noe overdreven kontrast og oppskarping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 takker for bidrag JonasD og E.H.D moro å se andre sine modifikasjoner på sitt eget bilde. setter pris på om flere prøver seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå