Ørjan^^ Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Lyst å modde disse felgene på bilen min? Ingen så har lyst å ta min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette var det beste jeg fikk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ingen så har lyst å ta min? Joda, men denne tråden er vel igrunn for å piffe opp bildene litt, ikke endre på styling og slikt. Men jeg kan godt prøve meg på et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette var det beste jeg fikk til. Det første jeg la merke til i dette flotte studiobildet var.... - refleksjonen av brokonstruksjonen i billakken. Ikke misforstå; dette gir meg egentlig bare ennå mer respekt for alt arbeidet som ligger bak god etterbehandling - og fotografering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Noen som kan fikse litt på disse ? Trenger ikke ta alle, men kanskje en av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kommer med et til ønskebilde.. Det var jo så svinmange dyktige folk på PS her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Har ingen posør bilder av bimmern, men kan noen "friske" opp dette bilde av bimmern? om jeg fikk til photobucket linken da Takker på forhånd Edith: Fikk til bildet og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette var det beste jeg fikk til. Tusen takk! Det ble iallefall mye bedre uten en diger bro inni bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Kansje noen kunne gjort dette pent, og lagt til en fin ramme rundt? Gjerne også et eksemplar med riktig avatar str. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Dette var en tøff tråd, og bildene dere PS'er blir jo veldig bra da! Noen som har lyst til og gjøre noe med noen av mine? Lagde en versjon av det første bildet ditt. Forøvrig et utrolig kult bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Dette var det beste jeg fikk til. Tusen takk! Det ble iallefall mye bedre uten en diger bro inni bilen! HAHA! Ja Til dere andre som ville ha: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 TorekSom du ser på det gjenspeilings-bildet så ser man igjennom vinduet, det er noe jeg ikke har kunnskaper til å fjerne, men Muffins her på forumet fikk dette til på en jeg laget noen sider tilbake i denne tråden HappyHenke Hvordan får du bildene så klare, og fargene slik som du har gjort det der? Jeg bruker levels og litt slik, men får ikke til SÅ bra! Det første jeg gjør med hvert bilde er å justere shadows/toning. På de fleste bilder er det veldig mye å hente her, bare se på det siste jeg redigerte. En annen ting jeg gjør er å justere exposure opp littegrann. I tillegg til levels/curves og eventuelt litt lett dodge tool på områder som kunne vært litt lysere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Gjerne også et eksemplar med riktig avatar str. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Noen som har lyst til å forbedre bildene av noen av bilene jeg har/har hatt??? Slå dere løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå