IreneL Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Vist noen vill prøve seg på min og er det bare og fyre løs gøy og se andre sine metoder og, blir fort mye av det "samme gamle" når man pirker sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Takker men ikke helt min smak, men takk alikavell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Raskt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 En versjon fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Prøvde meg litt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Har noen bilder av min E90, samt far sin MB CLS... Gidder ikke regge meg for Photobucket, noen som vil prøve seg? Kan sende org bildene pr mail... Laster bare opp via bimmers for å vise hva bilder jeg kunne tenkt meg fikset. Frie tøyler Frie tøyler, men skrivebordsbakgrunn i tankene frie tøyler (Bling it up?) Vet ikke...frie tøyler... Denne kan bli en utfordring - rette litt på bildet, skyer med lyn, få frem den "sønn utfordrer far" stemningen? Frie tøyler... Har masse bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Takk for kjempe fine resultater gutter! masse fint og lagre, de som falt best i smak hos meg var E.H.D og Marius2002 sin version. Spesielt marius sin ga meg noen fine ideer.. takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Veldig bra bilder fra starten av Merkbart lettere å jobbe med også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Veldig fint liker slike små touchup detaljer. Takk så mycke Irene ;] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Np Er som regel ikke så mye som skal til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Takker for kommentaren og for touch-up`en IreneL! Men hva har du gjort med min? Jeg er ikke noe flink til å se forskjeller... Her er min touch-up: Orginal: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå