///FredriK.S Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ny: Gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Prøvde meg på en versjon jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har ikke gjort så veldig mye i grunn.. Har fjerna litt av fargen i bakgrunnen, slik at bilen kommer litt mer frem.. Også fjernet rødskjæret som er på den delen av bilen lengst fra oss, slik at fargen på bilen din blir litt kaldere Ellers litt på kontrast og bakgrunnslys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Ja, bildet er tatt i kveldssol, så den er kanskje litt varm i lyset. @Marius2002: Ha! Konge, skulle bare vært lov med signaturbilder her på forumet! Har tatt din og jobbet videre; si hva du syns. Lagt til gradient blur på bakgrunnen, +50 kontrast, -35 Brightness, +10 Saturation og tatt bort reg. skiltet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 noen som vil prøve seg? setter jeg stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja, bildet er tatt i kveldssol, så den er kanskje litt varm i lyset.@Marius2002: Ha! Konge, skulle bare vært lov med signaturbilder her på forumet! Har tatt din og jobbet videre; si hva du syns. Lagt til gradient blur på bakgrunnen, +50 kontrast, -35 Brightness, +10 Saturation og tatt bort reg. skiltet mitt... Tja ser ikke så verst ut dette Annen font på reg-skilt. Samt at asfalten ble litt dårlig "kvalitet" på(vet ikke hva jeg skal kalle dette). Men det er generelt dårligere kvalitet på bildet, det kommer av at det er JPEG. JPEG er et filformat med kvalitetstap og siden jeg ordnet på ditt bilde i første omgang så ble mitt litt dårligere enn utgangspunktbildet i teorien(kvalitetsmessig) og du endret på mitt enda en gang. Det blir dårligere å dårligere for hver gang et og samme JPEGbilde blir lagret. (dagens leksjon ) Derfor (sier det igjen) er det ekstremt viktig at folk poster store bilder med best mulig kvalitet, som også gjør redigeringsmulighetene mye større. Og mobilbilder er i bunn og grunn håpløs, spesielt i mørket. Ellers hadde dette passet bra til signaturbilde, men jeg tror vi skal være glad for at det ikke er slike signaturbilder her inne. Blitt for mye rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja, jeg har bildene i RAW format, og hvis noen vil ha de for å jobbe med, så kan jeg sende pr. mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja, jeg har bildene i RAW format, og hvis noen vil ha de for å jobbe med, så kan jeg sende pr. mail... Bra! De beste bildene blir tatt i RAW. Send de på pedersen.marius@hotmail.com så kan jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har akkurat begynt å prøve meg på litt HDR-bildefiksing med kun ett bilde som utgangspunkt, så her er en kjapp versjon fra meg. Orginalen: fikset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Prøvde meg på en til jeg: Orginalen: Fikset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 stili:) takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Her kommer en liten utfordring Frie tøyler, og kanskje noen kan clone bort den hvite flekken i vinduet på bygningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Er helt blank på dette punktet, men prøvde likevel. Fjerna den autopass brikken, samt noen ulumskheter på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå