Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke gjort så veldig mye i grunn.. Har fjerna litt av fargen i bakgrunnen, slik at bilen kommer litt mer frem.. Også fjernet rødskjæret som er på den delen av bilen lengst fra oss, slik at fargen på bilen din blir litt kaldere :)

Ellers litt på kontrast og bakgrunnslys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bildet er tatt i kveldssol, så den er kanskje litt varm i lyset.

@Marius2002:

Ha! Konge, skulle bare vært lov med signaturbilder her på forumet!

Har tatt din og jobbet videre; si hva du syns.

Lagt til gradient blur på bakgrunnen, +50 kontrast, -35 Brightness, +10 Saturation og tatt bort reg. skiltet mitt...

p9kifvlhwrlk6ss3mm73.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bildet er tatt i kveldssol, så den er kanskje litt varm i lyset.

@Marius2002:

Ha! Konge, skulle bare vært lov med signaturbilder her på forumet!

Har tatt din og jobbet videre; si hva du syns.

Lagt til gradient blur på bakgrunnen, +50 kontrast, -35 Brightness, +10 Saturation og tatt bort reg. skiltet mitt...

p9kifvlhwrlk6ss3mm73.jpg

Tja ser ikke så verst ut dette :-) Annen font på reg-skilt. Samt at asfalten ble litt dårlig "kvalitet" på(vet ikke hva jeg skal kalle dette).

Men det er generelt dårligere kvalitet på bildet, det kommer av at det er JPEG. JPEG er et filformat med kvalitetstap og siden jeg ordnet på ditt bilde i første omgang så ble mitt litt dårligere enn utgangspunktbildet i teorien(kvalitetsmessig) og du endret på mitt enda en gang. Det blir dårligere å dårligere for hver gang et og samme JPEGbilde blir lagret. (dagens leksjon :lol: )

Derfor (sier det igjen) er det ekstremt viktig at folk poster store bilder med best mulig kvalitet, som også gjør redigeringsmulighetene mye større. Og mobilbilder er i bunn og grunn håpløs, spesielt i mørket.

Ellers hadde dette passet bra til signaturbilde, men jeg tror vi skal være glad for at det ikke er slike signaturbilder her inne. Blitt for mye rot ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...