Dr_S Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Flott bil! Sote helt frem så blir den ennå penere =) Og dieseldebatten orker jeg ikke...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hmm. bilder av bilen min ? lyst å kjøpe felgene?
Pelton Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 hmm. bilder av bilen min ? lyst å kjøpe felgene? Hehe, ja var jo i kontakt på pm. Pene felger, men kjipt om de ikke passer.
Pelton Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Da har jeg vært på BMW i Førde og bestilt garantiutløpstest idag!Blir bra Valgta å ta det der kontra NAF fordi jeg håper og tror at BMW vet mer om denne bilen, og hva de skal se etter enn NAF. Har ikke de beste erfaringene med NAF heller. Blir greit å vite at alt er i orden. Evt hva som ikke er det. Ikkje for å snakke nedlatande om Biltreff i førde, men eg personli har mykje dårli erfaring derifra med min bil, for slikt som rust og sånn så ville eg heller kjørt til Bilskadesenteret i førde, dei som er oppretterverksted for bmw i førde, dei finner mykje meir enn bmw. -Hadde eg skulle gjort som bmw ville i eit par av dei tilfellene eg har hatt kontakt med dei, så måtte eg vertfall ha lagt ut rundt 60000,- Men istede la eg ut 10 000,- fordi eg gjekk andre plassa å fekk gjennomgang fra folk som er spesialista innforbi dei spesielle faga. Men uansett, gratulerer so mykje med ny bil, eg har sett bilen fleire ganger her i Florø, å eg har snudd meg kvar gang Har desverre hørt forkjellig negativt om biltreff jeg også. Men lista over det som evt. må utbedres skal sendes til bergen til forhandleren. Jeg skal ikke betale for noe Regner med de er flinke til å finne feil, siden de sikkert håper på å få ta reparasjonene og. Takk for det. må hilse neste gang.
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Angående felger på e46 er det ikke noe å lure på.... BBS Challenge felgene er den soleklare vinner på e46, uansett coupe,sedan eller touring
Fredrik Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 De er ikke så dumme disse felgene på E46 heller...
Pelton Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Liker både S.Arnesen og Fredriks forslag. BBS CH er meget pent! Hva synes dere om "gaffelfelgene"? Stod sånne på en E46 jeg vurderte når jeg kjøpte denne og syntes det var meget pent faktisk.
Sjøbuse Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 jeg har alpina dynamic på E38. de er tøffe der syns jeg
krutte-39 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hei, eg leste avisa idag, å eg vil no berre gratulere med det nye familie medlemmet eg:) Hilsen Kurt:)
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Sier meg enig med S.Arnesen her jeg! Ingenting slås BBS CH på E46!
Pelton Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Hei, eg leste avisa idag, å eg vil no berre gratulere med det nye familie medlemmet eg:)Hilsen Kurt:) Hehe, tusen hjertelig takk;) Er bra stolt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå