thagen2 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Takk Ikke helt i mål enda da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hei jonas. Du skal ikke ta turen til Soknedal på 17. mai? Rånetog starter ca kl. 19 tror jeg. Noen bilder fra i fjor. http://www.gauldalgatebil.no/side.asp?id=5&open=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 http://www.adressa.no/tv/index.jsp?id=5657 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Hei! Nei, har ingen planer om det skjønner du. Eneste vi har tenkt på er BMW-treffet i Åndalsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 jippi.17 mai råner tåg med 3 stykker i:D kan jeg se for meg er stas:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hva heter fargen på bilen din?? Brilliant red? Veldig pen cab forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Hva heter fargen på bilen din?? Brilliant red? Veldig pen cab forresten! Takker! Brilliantrot rød ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Den bilen begynner å bli rimelig bra nå Peneste interiøret jeg har sett i en E30 cab noen gang. Men jeg ser du må få justert luka til takbrønnen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Takk for det! Jepp, den luka er elektrisk og låsen funker, bare det at jeg ikke hadde låst den på bildene, men den motoren er ikke 100%, så spørt om jeg må ha ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 jippi.17 mai råner tåg med 3 stykker i:D kan jeg se for meg er stas:D Riktig! Var 3 biler ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Kiket på bildene dine jeg Jonas. Kule bilder. Ser jævlig bra ut denne bilen din. Skal bli artig å få sett den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Kiket på bildene dine jeg Jonas. Kule bilder. Ser jævlig bra ut denne bilen din. Skal bli artig å få sett den snart. Takk Takk! Ja, du må ta turen til Åndalsnes da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96381 Er kanskje litt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Da var clutchen og oljefilteret kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei, har fulgt med på ditt prosjekt. Kjempe fet bil. Hvor har du kjøpt den grunningen og malingen hen? Må si det igjen kjempe fet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå